V edycja plebiscytu Złoty Bankier

V edycja plebiscytu Złoty Bankier

Brief.pl / Patronaty

Do walki o statuetkę Złoty Bankier stanęło 28 banków, które zgłosiły łącznie rekordową liczbę 104 produktów i usług ocenianych w 9 kategoriach. W większości z nich o wyborze najlepszych zadecydują internauci. Głosować można do 21 lutego na stronie plebiscytu www.ZlotyBankier.pl.

-

Organizatorami największego plebiscytu konsumenckiego, w którym nagradzane są najlepsze banki w Polsce są portal finansowy Bankier.pl i PayU SA – lider rynku płatności internetowych w Polsce.

Konsumenci dokonują wyboru najlepszych produktów i usług bankowych 2013 roku, oceniając: konta osobiste, kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, bankowość mobilną i ofertę dla przedsiębiorcy internetowego. Po raz pierwszy wskażą najbardziej aktywne banki w social mediainajlepsze sposoby płatności w internecie. W tej ostatniej kategorii banki zgłosiły do rywalizacji m.in. szybkie przelewy online i aplikacje mobilne.

Aby wziąć udział w głosowaniu i wygrać jedną z ponad stu nagród, wystarczy do 21 lutego wypełnić prosty formularz dostępny na stronie www.ZlotyBankier.pl. Do dyspozycji internautów oddano również mobilną wersję strony, do przeglądania na smartfonie lub tablecie.

Kapituła oceni najlepszych w kategoriach specjalnych

Statuetka Złoty Bankier 2013 zostanie przyznana również w trzech kategoriach specjalnych: Najlepszy spot reklamowy, Innowacja finansowa oraz Osobowość roku. Werdykt wyda Kapituła plebiscytu, w której oprócz organizatorów zasiądą także dziennikarze ekonomiczni, analitycy finansowi, przedstawiciele blogosfery.

Zapowiada się, że najbardziej zacięta walka rozegra się o statuetkę w kategorii Innowacja finansowa roku. – Banki zgłosiły aż 25 produktów, które będą rywalizować o miano nowatorskiego rozwiązania, wprowadzającego nową jakość na rynku usług bankowych. Tak duża konkurencyjność cieszy i jednocześnie dowodzi, że coraz więcej instytucji stawia na dynamiczny rozwój usług z sektora bankowości internetowej czy m-bankingu, mających poprawiać jakość życia klientów – dodaje dr Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl, przewodniczący Kapituły.

Złoty Bank 2013 – kto zatriumfuje w tym roku?

Najważniejszą nagrodą w plebiscycie jest statuetka i tytuł „Złoty Bank 2013”. Otrzyma ją bank, który uzyska najwięcej głosów internautów łącznie we wszystkich ocenianych kategoriach. W ubiegłym roku triumfował Alior Bank, a wcześniej mBank. Która instytucja zdobędzie najwyższe miejsce na podium tym razem, okaże się 13 marca. Wyniki plebiscytu Złoty Bankier zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Centrum Olimpijskim PKOL w Warszawie.

Więcej informacji wraz z regulaminem głosowania internautów można znaleźć na stronie plebiscytu Złoty Bankier 2013: www.ZlotyBankier.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.