V edycja plebiscytu Złoty Bankier

V edycja plebiscytu Złoty Bankier

Brief.pl / Patronaty

Do walki o statuetkę Złoty Bankier stanęło 28 banków, które zgłosiły łącznie rekordową liczbę 104 produktów i usług ocenianych w 9 kategoriach. W większości z nich o wyborze najlepszych zadecydują internauci. Głosować można do 21 lutego na stronie plebiscytu www.ZlotyBankier.pl.

-

Organizatorami największego plebiscytu konsumenckiego, w którym nagradzane są najlepsze banki w Polsce są portal finansowy Bankier.pl i PayU SA – lider rynku płatności internetowych w Polsce.

Konsumenci dokonują wyboru najlepszych produktów i usług bankowych 2013 roku, oceniając: konta osobiste, kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, bankowość mobilną i ofertę dla przedsiębiorcy internetowego. Po raz pierwszy wskażą najbardziej aktywne banki w social mediainajlepsze sposoby płatności w internecie. W tej ostatniej kategorii banki zgłosiły do rywalizacji m.in. szybkie przelewy online i aplikacje mobilne.

Aby wziąć udział w głosowaniu i wygrać jedną z ponad stu nagród, wystarczy do 21 lutego wypełnić prosty formularz dostępny na stronie www.ZlotyBankier.pl. Do dyspozycji internautów oddano również mobilną wersję strony, do przeglądania na smartfonie lub tablecie.

Kapituła oceni najlepszych w kategoriach specjalnych

Statuetka Złoty Bankier 2013 zostanie przyznana również w trzech kategoriach specjalnych: Najlepszy spot reklamowy, Innowacja finansowa oraz Osobowość roku. Werdykt wyda Kapituła plebiscytu, w której oprócz organizatorów zasiądą także dziennikarze ekonomiczni, analitycy finansowi, przedstawiciele blogosfery.

Zapowiada się, że najbardziej zacięta walka rozegra się o statuetkę w kategorii Innowacja finansowa roku. – Banki zgłosiły aż 25 produktów, które będą rywalizować o miano nowatorskiego rozwiązania, wprowadzającego nową jakość na rynku usług bankowych. Tak duża konkurencyjność cieszy i jednocześnie dowodzi, że coraz więcej instytucji stawia na dynamiczny rozwój usług z sektora bankowości internetowej czy m-bankingu, mających poprawiać jakość życia klientów – dodaje dr Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl, przewodniczący Kapituły.

Złoty Bank 2013 – kto zatriumfuje w tym roku?

Najważniejszą nagrodą w plebiscycie jest statuetka i tytuł „Złoty Bank 2013”. Otrzyma ją bank, który uzyska najwięcej głosów internautów łącznie we wszystkich ocenianych kategoriach. W ubiegłym roku triumfował Alior Bank, a wcześniej mBank. Która instytucja zdobędzie najwyższe miejsce na podium tym razem, okaże się 13 marca. Wyniki plebiscytu Złoty Bankier zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Centrum Olimpijskim PKOL w Warszawie.

Więcej informacji wraz z regulaminem głosowania internautów można znaleźć na stronie plebiscytu Złoty Bankier 2013: www.ZlotyBankier.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.