Złote Belle rozdane

Złote Belle rozdane

Brief.pl / Patronaty

Czwarta edycja Gali Mobility Trends 2013 zorganizowana przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility, odbyła się 30 stycznia w warszawskim klubie Space. Tegoroczna Gala wyłoniła zwycięzców w dwudziestu pięciu kategoriach. Magazyn Brief był jednym z patronów wydarzenia.

-

Wygranych w dziewiętnastu kategoriach wytypowały głosy internautów. Do ankiety zgłoszono 168 produktów. W głosowaniu na najlepsze produkty i usługi udział wzięło aż 13 241 internatów, którzy oddali 116 517 głosów.

Gala Mobility Trends weszła na stałe do kalendarza imprez branżowych w Polsce. Nagroda „Złoty Bell” trafia do przedstawicieli firm, które wyróżniły się na rynku najlepszymi usługami i produktami w branży nowoczesnych technologii. Na uroczystości wręczenia nagród „Złoty Bell” nie zabrakło również przedstawicieli polskiego show-bussinesu. Pojawiły się takie gwiazdy jak Łukasz Jemioł, duet Paprocki&Brzozowski, Marcelina Zawadzka, Łukasz Jakubiak, Magda Steczkowska oraz Beata Sadowska. Galę Mobility Trends 2013 poprowadzili − Agnieszka Cegielska i Jarosław Kuźniar.

- Jestem dumny z tego, że uroczystość Gali Mobility Trends stała się wydarzeniem cyklicznym. Z każdym rokiem cieszy się coraz większą popularnością zarówno przedstawicieli największych firm branży IT i Telekom, mediów, jak i samych konsumentów. W tegorocznej ankiecie zagłosowało ponad trzynaście tysięcy internautów. Cieszę się, że tegoroczne rozdanie statuetek „Złoty Bell” odniosło sukces i pozwoliło na uhonorowanie i wyróżnienie osób, które wnoszą znaczący wkład w rozwój branży nowych technologii – powiedział organizator Gali Mobility Trends, wydawca magazynu Mobility – Tomasz Cieślak.

W dziewiętnastu kategoriach zadecydowali konsumenci wypełniający ankietę, którzy za najlepszy „Telefon roku 2013” uznali HTC One. Internauci docenili również firmę Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., która za telefon Samsung GALAXY Note 3 otrzymała statuetkę aż w dwóch kategoriach: „Multimedialny telefon roku 2013” oraz „Biznesowy telefon roku 2013”. W kategorii „Telefon dla seniora roku 2013” nagrodzona została firma Maxcom S.A. za telefon MaxCom MM715. Jedną ze statuetek otrzymała firma Apple za tablet Apple iPad Air w kategorii „Tablet roku 2013 ”. Nagrodę za „Multimedialny tablet roku 2013” otrzymała firma Sony Mobile Communications AB za Sony Xperia Tablet Z.

mobilitytrends.pl

Laur za „Tablet dla profesjonalisty roku 2013” otrzymała firma Wacom za tablet DTK-2241. Kategorię „Notebook roku 2013” zwyciężyła firma Lenovo Technology B.V.Sp. z o.o. za notebook Lenovo ThinkPad X1 Carbon. Nagrodę za „Męski gadżet roku 2013” otrzymała firma Sagemcom Poland Sp z o.o. za produkt Philips PicoPix 3610. Natomiast „Kobiecym gadżetem roku 2013” zostały słuchawki KM 0660 Kruger&Matz firmy Lechpol. W kategorii „Akcesorium roku 2013” nagrodę otrzymała dla firmy Sony Mobile Communications AB za produkt Sony Smart Watch 2. Natomiast za „Nawigację roku 2013 - urządzenie” internauci uhonorowali firmę TomTom International BV za produkt TomTom GO 5000. W kategorii „Nawigacja roku 2013 - aplikacja” zwyciężyła firma Navmax Polska Sp. z o.o.za aplikację Navmax. Statuetkę za „Aplikację roku 2013” otrzymała firma Sky Cash Poland S.A.za aplikację Sky Cash. W kategorii „Biznesowa usługa roku 2013” zwyciężyła firma Polkomtel Sp. z o.o. za ofertę sprzedaży energii elektrycznej w sektorze B2B. Laur za w kategorii „Oferta roku 2013” przypadła firmie P4 Sp. z o.o. za ofertę Play LTE. Nagroda za „Usługę pre-paid roku 2013” przypadła firmie Orange Polska za ofertę „Nju mobile”. W kategorii „Mobilny Internet roku 2013” zwyciężyła firma TP-LINK za produkt P-Link TL-MR 3020. Laur w kategorii „Mobilny Bank” otrzymała firma ING Bank za usługę „ING Mobile”.

mobilitytrends.pl

Laureatów sześciu kategorii wyłoniła Kapituła, w skład której wchodzą redaktorzy magazynu „Mobility”, „Mobile Reseller” oraz wideoportalu „Technikalia.tv”.

W kategorii „Producent roku 2013” Kapituła przyznała nagrodę firmie Sony Mobile Communications AB, za poszerzenie portfolio produktów. „Człowiekiem roku 2013” został Pan Zygmunt Solorz − Prezes Zarządu Polkomtel Sp. z o.o. za budowanie dużej polskiej grupy medialno-telekomunikacyjnej. W kategorii „Debiut roku 2013” nagrodę otrzymała marka Nju Mobile za mocne wejście z nową marką działającego już operatora infrastrukturalnego. Statuetkę za „Dystrybutora roku 2013” otrzymała firma Action S.A. za systematyczne rozbudowywanie sieci dystrybucyjnej i kanałów kontaktu z klientami. W kategotii „Sieć sprzedaży roku 2013” nagrodę przyznano firmie Ramsat S.A. za dynamiczny rozwój efektywności sieci sprzedaży oraz innowacyjny projekt sprzedaży akcesoriów w Grupie Orange Polska. „Operatorem roku 2013” ogłoszono firmę Play za konsekwentną i ciekawą kampanię reklamową z udziałem gwiazd i celebrytów.

Sponsorem głównym Gali Mobility Trends 2013 była firma HTC. W gronie sponsorów znajdowały się firmy: Kruger&Matz, Nokia, GoClever, Panorama Firm, Windows Phone, 4Publicity, Max Com oraz SOX.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.