Nowa kampania Getin Banku

Nowa kampania Getin Banku

Brief.pl / Aktualności

W lutym pojawi się outdoorowa kampania Getin Banku promująca aplikację mobilną Getin Mobile.

-

Pokaże ona praktyczne i wygodne funkcje rozwiązania, jak np. możliwość prostego logowania wężykiem, sprawdzenia stanu konta w telefonie oraz wykonywania szybkich przelewów za pomocą QR kodów. Kampania potrwa miesiąc. Reklamy pojawią się na nośnikach Backlight, City Light oraz Frontlight w największych miastach w Polsce.

Przedmiotem nowej kampanii Getin Banku jest Getin Mobile – aplikacja mobilna, umożliwiająca dostęp do usług bankowych w dowolnym miejscu i czasie. Zaprojektowana z myślą o rzeczywistych potrzebach Klientów oferta sprawia, że korzystanie z bankowości jest proste, szybkie i przyjemne. W październiku 2013 roku aplikacja zdobyła pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Banking Technology Awards w kategorii „Najlepsze wykorzystanie technologii mobilnych w usługach finansowych”.

W kampanii outdoorowej zaprezentowane zostaną trzy wybrane funkcje Getin Mobile, ułatwiające użytkownikom wygodne korzystanie z usług bankowych. Pierwsza z nich to opcja logowania symbolem graficznym tzw. wężykiem, eliminująca konieczność wprowadzania długiego loginu na ekranie smartfona. Kolejne to możliwość sprawdzenia stanu konta, w każdym miejscu i o każdej porze oraz wykonywania przelewów za pomocą QR kodów. Wystarczy zeskanować kod QR z faktury, a dane do płatności uzupełnią się automatycznie, pozwalając na szybką realizację przelewu.

Kampania pojawi się na nośnikach outdoorowych Backlight, City Light oraz Frontlight w Bydgoszczy, Krakowie, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Potrwa od 1 do 28 lutego br. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Materiały opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku.

Szczegóły dotyczące mobilnej oferty Getin Banku są dostępne na stronie www.getinup.pl/getinmobile/

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?