wp - grudzien 2016

Nowa kampania Getin Banku

Nowa kampania Getin Banku

Brief.pl / Aktualności

W lutym pojawi się outdoorowa kampania Getin Banku promująca aplikację mobilną Getin Mobile.

-

Pokaże ona praktyczne i wygodne funkcje rozwiązania, jak np. możliwość prostego logowania wężykiem, sprawdzenia stanu konta w telefonie oraz wykonywania szybkich przelewów za pomocą QR kodów. Kampania potrwa miesiąc. Reklamy pojawią się na nośnikach Backlight, City Light oraz Frontlight w największych miastach w Polsce.

Przedmiotem nowej kampanii Getin Banku jest Getin Mobile – aplikacja mobilna, umożliwiająca dostęp do usług bankowych w dowolnym miejscu i czasie. Zaprojektowana z myślą o rzeczywistych potrzebach Klientów oferta sprawia, że korzystanie z bankowości jest proste, szybkie i przyjemne. W październiku 2013 roku aplikacja zdobyła pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Banking Technology Awards w kategorii „Najlepsze wykorzystanie technologii mobilnych w usługach finansowych”.

W kampanii outdoorowej zaprezentowane zostaną trzy wybrane funkcje Getin Mobile, ułatwiające użytkownikom wygodne korzystanie z usług bankowych. Pierwsza z nich to opcja logowania symbolem graficznym tzw. wężykiem, eliminująca konieczność wprowadzania długiego loginu na ekranie smartfona. Kolejne to możliwość sprawdzenia stanu konta, w każdym miejscu i o każdej porze oraz wykonywania przelewów za pomocą QR kodów. Wystarczy zeskanować kod QR z faktury, a dane do płatności uzupełnią się automatycznie, pozwalając na szybką realizację przelewu.

Kampania pojawi się na nośnikach outdoorowych Backlight, City Light oraz Frontlight w Bydgoszczy, Krakowie, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Potrwa od 1 do 28 lutego br. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Materiały opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku.

Szczegóły dotyczące mobilnej oferty Getin Banku są dostępne na stronie www.getinup.pl/getinmobile/

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.