wp - grudzien 2016

Przygoda z Lego

Brief.pl / Inspiracje

W lutym rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowej kolekcji klocków The Lego® Movie™, wprowadzonych na rynek z okazji światowej premiery pierwszego pełnometrażowego filmu w historii Lego pt. „Lego® Przygoda”, która odbędzie się 7 lutego.

-

Ogólnopolską, multimedialną akcję reklamową podzielono na dwa etapy. W lutym oraz przed Dniem Dziecka zostanie przeprowadzona kampania telewizyjna, podczas której w rotujących 15’ i 30’-sekundowych spotach będzie promowanych siedem zestawów klocków The Lego® Movie™. W internecie zaplanowano działania na portalach skierowanych do dzieci oraz w serwisie YouTube. Dodatkowo zostanie uruchomiona specjalna aplikacja dla użytkowników w wieku 13+ o nazwie build with chrome, dostępna w przeglądarce Google Chrome. Dzięki niej internauci będą mogli poznać podstawowe tajniki budowania z klocków Lego, a nawet zostać mistrzami w konstruowaniu niesamowitych pojazdów i budynków na mapie w dowolnym miejscu na świecie. W lutym ruszy także kampania prasowa w magazynach dziecięcych. Seria The Lego® Movie™ będzie promowana również w bezpłatnym magazynie „Lego Club”, wysyłanym drogą pocztową do fanów Lego zrzeszonych w klubie.

Klocki i minifigurki z nowej serii The Lego® Movie™ powstały na kanwie filmuLego® Przygoda, pierwszej pełnometrażowej produkcji kinowej w historii firmy. Premiera odbędzie się 7 lutego. Świat filmu powstał w całości z klocków Lego, a do jego stworzenia użyto aż 15 milionów elementów. Animacja zrealizowana w technice 3D w reżyserii Phila Lorda i Christophera Millera opowiada historię Emmeta, zwyczajnego ludzika Lego, który przez przypadek zostaje superbohaterem, wybranym, aby ocalić świat Lego przed tyranem Lordem Biznesem. W animacji pojawia wiele nawiązań do popkultury, nowe oraz najpopularniejsze postaci ze świata Lego, a także szereg innych, znanych nie tylko małym widzom, m.in.: Batman, Superman, Wonder Woman, Abraham Lincoln czy William Szekspir.

Lego the Movie

- Lego® Przygoda to pierwszy przypadek, kiedy zabawki stały się inspiracją dla twórców filmowych. Dotąd obserwowaliśmy proces odwrotny. To z popularnych animacji czerpano pomysły, by tworzyć kolekcje zabawek bazujących na fabule i bohaterach znanych z ekranów kinowych i telewizyjnych. Firma Lego podeszła do tematu w nowatorski sposób. Wykorzystując siłę swojej marki, stworzyła pierwszy w historii film pełnometrażowy Lego® Przygoda”. Dzięki klockom The Lego® Movie™ najważniejsze sceny, pojazdy, budowle i bohaterowie filmu zostały przeniesione prosto z wielkiego ekranu do dziecięcych pokoi - mówi Katarzyna Śmietanka, associate marketing manager w Lego Polska.

 ::

Przeczytaj więcej informacji na temat filmu Lego The Movie

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.