Przygoda z Lego

Brief.pl / Inspiracje

W lutym rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowej kolekcji klocków The Lego® Movie™, wprowadzonych na rynek z okazji światowej premiery pierwszego pełnometrażowego filmu w historii Lego pt. „Lego® Przygoda”, która odbędzie się 7 lutego.

-

Ogólnopolską, multimedialną akcję reklamową podzielono na dwa etapy. W lutym oraz przed Dniem Dziecka zostanie przeprowadzona kampania telewizyjna, podczas której w rotujących 15’ i 30’-sekundowych spotach będzie promowanych siedem zestawów klocków The Lego® Movie™. W internecie zaplanowano działania na portalach skierowanych do dzieci oraz w serwisie YouTube. Dodatkowo zostanie uruchomiona specjalna aplikacja dla użytkowników w wieku 13+ o nazwie build with chrome, dostępna w przeglądarce Google Chrome. Dzięki niej internauci będą mogli poznać podstawowe tajniki budowania z klocków Lego, a nawet zostać mistrzami w konstruowaniu niesamowitych pojazdów i budynków na mapie w dowolnym miejscu na świecie. W lutym ruszy także kampania prasowa w magazynach dziecięcych. Seria The Lego® Movie™ będzie promowana również w bezpłatnym magazynie „Lego Club”, wysyłanym drogą pocztową do fanów Lego zrzeszonych w klubie.

Klocki i minifigurki z nowej serii The Lego® Movie™ powstały na kanwie filmuLego® Przygoda, pierwszej pełnometrażowej produkcji kinowej w historii firmy. Premiera odbędzie się 7 lutego. Świat filmu powstał w całości z klocków Lego, a do jego stworzenia użyto aż 15 milionów elementów. Animacja zrealizowana w technice 3D w reżyserii Phila Lorda i Christophera Millera opowiada historię Emmeta, zwyczajnego ludzika Lego, który przez przypadek zostaje superbohaterem, wybranym, aby ocalić świat Lego przed tyranem Lordem Biznesem. W animacji pojawia wiele nawiązań do popkultury, nowe oraz najpopularniejsze postaci ze świata Lego, a także szereg innych, znanych nie tylko małym widzom, m.in.: Batman, Superman, Wonder Woman, Abraham Lincoln czy William Szekspir.

Lego the Movie

- Lego® Przygoda to pierwszy przypadek, kiedy zabawki stały się inspiracją dla twórców filmowych. Dotąd obserwowaliśmy proces odwrotny. To z popularnych animacji czerpano pomysły, by tworzyć kolekcje zabawek bazujących na fabule i bohaterach znanych z ekranów kinowych i telewizyjnych. Firma Lego podeszła do tematu w nowatorski sposób. Wykorzystując siłę swojej marki, stworzyła pierwszy w historii film pełnometrażowy Lego® Przygoda”. Dzięki klockom The Lego® Movie™ najważniejsze sceny, pojazdy, budowle i bohaterowie filmu zostały przeniesione prosto z wielkiego ekranu do dziecięcych pokoi - mówi Katarzyna Śmietanka, associate marketing manager w Lego Polska.

 ::

Przeczytaj więcej informacji na temat filmu Lego The Movie

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.