To nas czeka w 2014 roku

To nas czeka w 2014 roku

Magazyn / Inspiracje

Podsumowania roku są nudne. Wychodzimy z założenia, że lepiej skupiać się na tym, co jest – jeśli jednak na czymś jeszcze, to z pewnością na tym, co dopiero nas czeka, mniej tym, co było. Dlatego też postanowiliśmy zapytać ekspertów oraz przedsiębiorców z listy 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie o to, co przyniesie 2014 rok. Skupiliśmy się na szeroko pojętej branży komunikacyjnej i małym oraz średnim biznesie. Efektem wspólnych przemyśleń jest 13 trendów, które zdominują najbliższe 12 miesięcy.

-

1. Efekty, efekty i jeszcze raz efekty!

Zacznijmy może od wyjaśnienia: nie piszemy o „marketingu efektywnościowym“, lecz o „promocji efektywnościowej“, ponieważ ten trend odnosi się jedynie do wycinka całego spektrum działań, które powinno określać się mianem marketingu. Mamy poczucie, że wiele osób, które zawodowo zajmują się marketingiem, wciąż nie zna jego definicji... Piszemy o promocji efektywnościowej, ponieważ to zjawisko oznacza położenie w 2014 roku dużego nacisku na rozliczanie efektów działań związanych z reklamowaniem produktów i public relations. O ile reklama od zawsze miała charakter efektywnościowy, o tyle stosunkową nowością jest to, że działania wizerunkowe będą podlegać, i już częściowo podlegają, takim samym kryteriom oceny. PR też ma sprzedawać.

 

– Jakość, nie ilość. Reklamodawcy bę...

Tagi:

trendy

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.