To nas czeka w 2014 roku

To nas czeka w 2014 roku

Magazyn / Inspiracje

Podsumowania roku są nudne. Wychodzimy z założenia, że lepiej skupiać się na tym, co jest – jeśli jednak na czymś jeszcze, to z pewnością na tym, co dopiero nas czeka, mniej tym, co było. Dlatego też postanowiliśmy zapytać ekspertów oraz przedsiębiorców z listy 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie o to, co przyniesie 2014 rok. Skupiliśmy się na szeroko pojętej branży komunikacyjnej i małym oraz średnim biznesie. Efektem wspólnych przemyśleń jest 13 trendów, które zdominują najbliższe 12 miesięcy.

-

1. Efekty, efekty i jeszcze raz efekty!

Zacznijmy może od wyjaśnienia: nie piszemy o „marketingu efektywnościowym“, lecz o „promocji efektywnościowej“, ponieważ ten trend odnosi się jedynie do wycinka całego spektrum działań, które powinno określać się mianem marketingu. Mamy poczucie, że wiele osób, które zawodowo zajmują się marketingiem, wciąż nie zna jego definicji... Piszemy o promocji efektywnościowej, ponieważ to zjawisko oznacza położenie w 2014 roku dużego nacisku na rozliczanie efektów działań związanych z reklamowaniem produktów i public relations. O ile reklama od zawsze miała charakter efektywnościowy, o tyle stosunkową nowością jest to, że działania wizerunkowe będą podlegać, i już częściowo podlegają, takim samym kryteriom oceny. PR też ma sprzedawać.

 

– Jakość, nie ilość. Reklamodawcy będą bardziej cenić precyzyjne targetowanie dzia...

Tagi:

trendy

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.