wp - grudzien 2016

To nas czeka w 2014 roku

To nas czeka w 2014 roku

Magazyn / Inspiracje

Podsumowania roku są nudne. Wychodzimy z założenia, że lepiej skupiać się na tym, co jest – jeśli jednak na czymś jeszcze, to z pewnością na tym, co dopiero nas czeka, mniej tym, co było. Dlatego też postanowiliśmy zapytać ekspertów oraz przedsiębiorców z listy 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie o to, co przyniesie 2014 rok. Skupiliśmy się na szeroko pojętej branży komunikacyjnej i małym oraz średnim biznesie. Efektem wspólnych przemyśleń jest 13 trendów, które zdominują najbliższe 12 miesięcy.

-

1. Efekty, efekty i jeszcze raz efekty!

Zacznijmy może od wyjaśnienia: nie piszemy o „marketingu efektywnościowym“, lecz o „promocji efektywnościowej“, ponieważ ten trend odnosi się jedynie do wycinka całego spektrum działań, które powinno określać się mianem marketingu. Mamy poczucie, że wiele osób, które zawodowo zajmują się marketingiem, wciąż nie zna jego definicji... Piszemy o promocji efektywnościowej, ponieważ to zjawisko oznacza położenie w 2014 roku dużego nacisku na rozliczanie efektów działań związanych z reklamowaniem produktów i public relations. O ile reklama od zawsze miała charakter efektywnościowy, o tyle stosunkową nowością jest to, że działania wizerunkowe będą podlegać, i już częściowo podlegają, takim samym kryteriom oceny. PR też ma sprzedawać.

 

– Jakość, nie ilość. Reklamodawcy bę...

Tagi:

trendy

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.