To nas czeka w 2014 roku

To nas czeka w 2014 roku

Magazyn / Inspiracje

Podsumowania roku są nudne. Wychodzimy z założenia, że lepiej skupiać się na tym, co jest – jeśli jednak na czymś jeszcze, to z pewnością na tym, co dopiero nas czeka, mniej tym, co było. Dlatego też postanowiliśmy zapytać ekspertów oraz przedsiębiorców z listy 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie o to, co przyniesie 2014 rok. Skupiliśmy się na szeroko pojętej branży komunikacyjnej i małym oraz średnim biznesie. Efektem wspólnych przemyśleń jest 13 trendów, które zdominują najbliższe 12 miesięcy.

-

1. Efekty, efekty i jeszcze raz efekty!

Zacznijmy może od wyjaśnienia: nie piszemy o „marketingu efektywnościowym“, lecz o „promocji efektywnościowej“, ponieważ ten trend odnosi się jedynie do wycinka całego spektrum działań, które powinno określać się mianem marketingu. Mamy poczucie, że wiele osób, które zawodowo zajmują się marketingiem, wciąż nie zna jego definicji... Piszemy o promocji efektywnościowej, ponieważ to zjawisko oznacza położenie w 2014 roku dużego nacisku na rozliczanie efektów działań związanych z reklamowaniem produktów i public relations. O ile reklama od zawsze miała charakter efektywnościowy, o tyle stosunkową nowością jest to, że działania wizerunkowe będą podlegać, i już częściowo podlegają, takim samym kryteriom oceny. PR też ma sprzedawać.

 

– Jakość, nie ilość. Reklamodawcy będą bardziej cenić precyzyjne targetowanie dzia...

Tagi:

trendy

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.