wp - grudzien 2016

Nowa kampania outdoorowa Milvai

Nowa kampania outdoorowa Milvai

Brief.pl / Aktualności

Na nośnikach należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line trwa pierwsza kampania outdoorowa nowego internetowego serwisu zakupowego Milvai.

-

Milvai to internetowy serwis zakupowy z tematycznymi ofertami, zmieniającymi się co tydzień. Tematy kampanii sprzedażowych zmieniają się w zależności od pory roku, a ich motywy przewodnie nawiązują do aktualnych trendów. Klienci Milvai mogą również liczyć na  wsparcie i poradę konsultanta (online, w godzinach 7.30-18.30) oraz okno z poradą, pojawiającą się przy wybranych przedmiotach. 

Start nowego serwisu zakupowego jest wsparty m. in. outdoorową kampanią promocyjną na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12x4 m, zlokalizowanych przy trasach o największym wskaźniku ruchu samochodowego. Nośniki do kampanii zostały zarekomendowane przez Jet Line, który odpowiadał także za produkcję plakatów.    

Sieć Motorway składa się z  334 powierzchni formatu 48 m. kw. (12x4 m to największy format klasycznego outdooru), mieszczących się przy trasach o największym natężeniu ruchu. Firma jest drugim co do wielkości operatorem nośników frontlight 12x4 m w Polsce, właścicielem 32,3 proc. wszystkich tego typu konstrukcji.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.