Nowa kampania outdoorowa Milvai

Nowa kampania outdoorowa Milvai

Brief.pl / Aktualności

Na nośnikach należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line trwa pierwsza kampania outdoorowa nowego internetowego serwisu zakupowego Milvai.

-

Milvai to internetowy serwis zakupowy z tematycznymi ofertami, zmieniającymi się co tydzień. Tematy kampanii sprzedażowych zmieniają się w zależności od pory roku, a ich motywy przewodnie nawiązują do aktualnych trendów. Klienci Milvai mogą również liczyć na  wsparcie i poradę konsultanta (online, w godzinach 7.30-18.30) oraz okno z poradą, pojawiającą się przy wybranych przedmiotach. 

Start nowego serwisu zakupowego jest wsparty m. in. outdoorową kampanią promocyjną na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12x4 m, zlokalizowanych przy trasach o największym wskaźniku ruchu samochodowego. Nośniki do kampanii zostały zarekomendowane przez Jet Line, który odpowiadał także za produkcję plakatów.    

Sieć Motorway składa się z  334 powierzchni formatu 48 m. kw. (12x4 m to największy format klasycznego outdooru), mieszczących się przy trasach o największym natężeniu ruchu. Firma jest drugim co do wielkości operatorem nośników frontlight 12x4 m w Polsce, właścicielem 32,3 proc. wszystkich tego typu konstrukcji.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.