Nowa kampania outdoorowa Milvai

Nowa kampania outdoorowa Milvai

Brief.pl / Aktualności

Na nośnikach należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line trwa pierwsza kampania outdoorowa nowego internetowego serwisu zakupowego Milvai.

-

Milvai to internetowy serwis zakupowy z tematycznymi ofertami, zmieniającymi się co tydzień. Tematy kampanii sprzedażowych zmieniają się w zależności od pory roku, a ich motywy przewodnie nawiązują do aktualnych trendów. Klienci Milvai mogą również liczyć na  wsparcie i poradę konsultanta (online, w godzinach 7.30-18.30) oraz okno z poradą, pojawiającą się przy wybranych przedmiotach. 

Start nowego serwisu zakupowego jest wsparty m. in. outdoorową kampanią promocyjną na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12x4 m, zlokalizowanych przy trasach o największym wskaźniku ruchu samochodowego. Nośniki do kampanii zostały zarekomendowane przez Jet Line, który odpowiadał także za produkcję plakatów.    

Sieć Motorway składa się z  334 powierzchni formatu 48 m. kw. (12x4 m to największy format klasycznego outdooru), mieszczących się przy trasach o największym natężeniu ruchu. Firma jest drugim co do wielkości operatorem nośników frontlight 12x4 m w Polsce, właścicielem 32,3 proc. wszystkich tego typu konstrukcji.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.