Marasek w Ogilvy & Mather

Marasek w Ogilvy & Mather

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lutego stanowisko szefa zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather obejmuje wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8 Maciej Marasek.

-

Marasek, który rozpoczął swoją karierę reklamową przed wielu laty od kultowej kampanii „Łódka Bols” przez ponad dekadę zarządzał działem kreacji jednej z największych lokalnych grup reklamowych. Do jego niewątpliwych sukcesów należą świetnie rozpoznawalne i nagradzane kampanie dla m.in. ZELMERA (Dobrze wiemy co tak naprawdę robicie z naszymi produktami), Grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego (Teraz to mi to Lotto), Castoramy (Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu) z niezapomnianymi monologami Rafała Rutkowskiego, czy Fortuny (Najlepsze owoce w roli soku).

Przez ostatnie kilkanaście miesięcy Marasek wspólnie z Przemkiem Bogdanowiczem rozwijał własną działalność reklamową.

- Maciej idealnie pasuje do zadań, które sobie wyznaczyliśmy na najbliższe lata – mówi Olga Sobieraj CEO Grupy Ogilvy & Mather - Jest niewątpliwie utalentowanym kreatywnym i, co było dla nas kluczowe, potrafi budować zespół i dbać o twórczą atmosferę. Ma wszechstronne doświadczenie, rozumie biznes i ma ogromne ambicje jeśli chodzi o jakość produktu kreatywnego. Poza tym wyznaje tę samą filozofię co my, że świetne pomysły kreatywne są kluczem do dobrej komunikacji.

Maciej Marasek jest absolwentem wydziału Filozofii UKSW w Warszawie i poza reklamą interesuje się czynnie reżyserią filmową i produkcją muzyczną. Dumny tata 2,5-letniej Niny.  

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.