Marasek w Ogilvy & Mather

Marasek w Ogilvy & Mather

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lutego stanowisko szefa zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather obejmuje wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8 Maciej Marasek.

-

Marasek, który rozpoczął swoją karierę reklamową przed wielu laty od kultowej kampanii „Łódka Bols” przez ponad dekadę zarządzał działem kreacji jednej z największych lokalnych grup reklamowych. Do jego niewątpliwych sukcesów należą świetnie rozpoznawalne i nagradzane kampanie dla m.in. ZELMERA (Dobrze wiemy co tak naprawdę robicie z naszymi produktami), Grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego (Teraz to mi to Lotto), Castoramy (Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu) z niezapomnianymi monologami Rafała Rutkowskiego, czy Fortuny (Najlepsze owoce w roli soku).

Przez ostatnie kilkanaście miesięcy Marasek wspólnie z Przemkiem Bogdanowiczem rozwijał własną działalność reklamową.

- Maciej idealnie pasuje do zadań, które sobie wyznaczyliśmy na najbliższe lata – mówi Olga Sobieraj CEO Grupy Ogilvy & Mather - Jest niewątpliwie utalentowanym kreatywnym i, co było dla nas kluczowe, potrafi budować zespół i dbać o twórczą atmosferę. Ma wszechstronne doświadczenie, rozumie biznes i ma ogromne ambicje jeśli chodzi o jakość produktu kreatywnego. Poza tym wyznaje tę samą filozofię co my, że świetne pomysły kreatywne są kluczem do dobrej komunikacji.

Maciej Marasek jest absolwentem wydziału Filozofii UKSW w Warszawie i poza reklamą interesuje się czynnie reżyserią filmową i produkcją muzyczną. Dumny tata 2,5-letniej Niny.  

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.