Marasek w Ogilvy & Mather

Marasek w Ogilvy & Mather

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lutego stanowisko szefa zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather obejmuje wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8 Maciej Marasek.

-

Marasek, który rozpoczął swoją karierę reklamową przed wielu laty od kultowej kampanii „Łódka Bols” przez ponad dekadę zarządzał działem kreacji jednej z największych lokalnych grup reklamowych. Do jego niewątpliwych sukcesów należą świetnie rozpoznawalne i nagradzane kampanie dla m.in. ZELMERA (Dobrze wiemy co tak naprawdę robicie z naszymi produktami), Grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego (Teraz to mi to Lotto), Castoramy (Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu) z niezapomnianymi monologami Rafała Rutkowskiego, czy Fortuny (Najlepsze owoce w roli soku).

Przez ostatnie kilkanaście miesięcy Marasek wspólnie z Przemkiem Bogdanowiczem rozwijał własną działalność reklamową.

- Maciej idealnie pasuje do zadań, które sobie wyznaczyliśmy na najbliższe lata – mówi Olga Sobieraj CEO Grupy Ogilvy & Mather - Jest niewątpliwie utalentowanym kreatywnym i, co było dla nas kluczowe, potrafi budować zespół i dbać o twórczą atmosferę. Ma wszechstronne doświadczenie, rozumie biznes i ma ogromne ambicje jeśli chodzi o jakość produktu kreatywnego. Poza tym wyznaje tę samą filozofię co my, że świetne pomysły kreatywne są kluczem do dobrej komunikacji.

Maciej Marasek jest absolwentem wydziału Filozofii UKSW w Warszawie i poza reklamą interesuje się czynnie reżyserią filmową i produkcją muzyczną. Dumny tata 2,5-letniej Niny.  

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.