Kolejny rekordowy kwartał Apple

Kolejny rekordowy kwartał Apple

Brief.pl / Aktualności

Apple podało wyniki finansowe za ostatni kwartał kalendarzowy 2013 roku, czyli pierwszy kwartał fiskalny tego roku. Rekord sprzedaży iPhone'ów i iPadów znów został wyśrubowany.

-

Jak podaje Apple, w ostatnim, świątecznym, kwartale 2013 roku zostało sprzedanych 51 mln iPhone'ów. Pomimo tego, że to rekordowy wynik, niektórzy komentatorzy uważają, iż to porażka giganta z Cupertino, ponieważ analitycy przewidywali sprzedaż smartfonów Apple na poziomie 56 mln sztuk.  Natomiast jeśli chodzi o sprzedaż tabletów to mało kto kwestionuje sukces firmy kierowanej przez Tima Cooka - w ostatnich trzech miesiącach zeszłego roku sprzedano 26 mln iPadów.

Poniżej przedstawiamy wykres pokazujący jak kształtowała się sprzedaż iPhone'ów i iPadów od czasu premiery pierwszego tabletu  Apple.

A w kolejnym wykresie jak kształtowała się sprzedaż komputerów Apple, iPodów, iPadów i iPhone'ów

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.