Kolejny rekordowy kwartał Apple

Kolejny rekordowy kwartał Apple

Brief.pl / Aktualności

Apple podało wyniki finansowe za ostatni kwartał kalendarzowy 2013 roku, czyli pierwszy kwartał fiskalny tego roku. Rekord sprzedaży iPhone'ów i iPadów znów został wyśrubowany.

-

Jak podaje Apple, w ostatnim, świątecznym, kwartale 2013 roku zostało sprzedanych 51 mln iPhone'ów. Pomimo tego, że to rekordowy wynik, niektórzy komentatorzy uważają, iż to porażka giganta z Cupertino, ponieważ analitycy przewidywali sprzedaż smartfonów Apple na poziomie 56 mln sztuk.  Natomiast jeśli chodzi o sprzedaż tabletów to mało kto kwestionuje sukces firmy kierowanej przez Tima Cooka - w ostatnich trzech miesiącach zeszłego roku sprzedano 26 mln iPadów.

Poniżej przedstawiamy wykres pokazujący jak kształtowała się sprzedaż iPhone'ów i iPadów od czasu premiery pierwszego tabletu  Apple.

A w kolejnym wykresie jak kształtowała się sprzedaż komputerów Apple, iPodów, iPadów i iPhone'ów

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?