Sukces Polaków w konkursie Mobile Photography Awards 2013

Sukces Polaków w konkursie Mobile Photography Awards 2013

Brief for Poland / Aktualności

Siedmiu Polaków zostało wyróżnionych w prestiżowym konkursie poświęconym mobilnej fotografii – Mobile Photography Awards 2013. Czterech z nich: Michał Koralewski, Rafał Piotrzkowski, Wojciech Papaj oraz Kamil Kawczyński reprezentuje grupę entuzjastów fotografii mobilnej – Mobilni.

-

Łącznie, we wszystkich kategoriach Mobile Photography Awards 2013, Polakom udało się zdobyć 18 wyróżnień oraz jedno drugie miejsce. Do wybranych szczęśliwców reprezentujących grupę Mobilni należą: Michał Koralewski – wyróżnienie w kategorii „Architecture/Design”, Wojcieh Papaj za zdjęcie w kategorii „Digital Fine Art” oraz Rafał Piotrzykowski w kategorii „Photo Journalism”. Aż trzy wyróżnienia przypadły Kamilowi Kawczyńskiemu, jedno w kategorii  „Food and Beverage/Lifestyle” oraz dwa w kategorii „Macro by Olloclip”.

Z pozostałych Polaków biorących udział w konkursie wyróżniono zdjęcia, których autorami są Przemysław Fall – w dwóch kategoriach „Architecture/Design” oraz „Macro by Olloclip”, a także Adam Oczkoś – w kategoriach „Architecture/Design” i „Black and White”. Absolutnym rekordzistą jest Patryk Pat Kuleta – zdobywca drugiego miejsca w kategorii „Black and White” oraz 8 wyróżnień w następujących kategoriach konkursowych: Digital Fine Art, Landscape, Self-Portrait, Transportation, Food and Beverage/Lifestyle.

Mobile Photography Awards jest prestiżowym konkursem poświęconym fotografii mobilnej na świecie. Do tegorocznej edycji MPA wpłynęły zgłoszenia z niemalże 60 krajów. Kilkunastoosobowe jury składające się z uznanych za oceanem fotografów, dziennikarzy, twórców i krytyków sztuki oceniało nadesłane fotografie pod kątem m.in. innowacyjności, kreatywności oraz walorów artystycznych. W tegorocznej edycji można było zgłaszać prace w 20 kategoriach konkursowych. Pula nagród wynosiła ponad 60 tys. USD. Fotografie zwycięzców poszczególnych kategorii były dotychczas wystawiane w galeriach Nowego Jorku, Los Angeles, San Francisco, Toronto oraz Melbourne.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.