Będzie kolejny film o Facebooku?

Będzie kolejny film o Facebooku?

Brief.pl / Aktualności

Sony Pictures wykupił prawa do ekranizacji książki napisanej w zeszłym roku przez Sheryl Sandberg, która jest drugą po Marku Zuckerbergu osobą w Facebooku.

-

Książka o tytule "Lean In: Women, Work, and the Will to Lead" cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród kobiet. Jednak film nie będzie opowiadał historii Sandberg. Pokaże za to na przykładzie fikcyjnej bohaterki problemy z jakimi musi się zmagać kobieta w swojej karierze zawodowej.

Scenariusz zostanie przygotowany przez Nella Scovella (znanego między innymi z pracy przy "The Simsons", "Detektywie Monku" czy... "Sabriny, nastoletniej czarownicy"). 

Sheryl Sandberg (44 lata), COO Facebooka jest też jedną z najmłodszych miliarderek na świecie według Bloomberga.

::

Jak Wam się podoba nasza propozycja tytułu dla filmu: "Sheryl, czterdziestoletnia miliarderka"?

 

::

Źródło: theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.