Ingenico Polska ma nowego szefa sprzedaży

Ingenico Polska ma nowego szefa sprzedaży

Brief.pl / Ludzie

Nowym szefem sprzedaży Ingenico na Polskę i kraje bałtyckie został Marcin Budziszewski. Będzie odpowiedzialny za rozwój kanałów sprzedaży i umacnianie pozycji firmy w regionie.

-

Marcin Budziszewski będzie odpowiedzialnym m.in. za wdrażanie strategii biznesowej firmy, rozwój partnerstwa biznesowego i pozycję firmy na rynku.

W swojej dotychczasowej karierze związany głównie z branżą informatyczną, zanim dołączył do Ingenico odpowiadał za sprzedaż produktów konsumenckich w Dell Polska. Wcześniej zajmował się m.in. sprzedażą i doborem kadr w Canal +. Absolwent Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu, Administracji i Technik Komputerowych.

 ::

Ingenico jest dostawcą rozwiązań technologicznych w zakresie obsługi transakcji oraz systemów zarządzania płatnościami. Grupa Ingenico jest obecna w 125 krajach na całym świecie.

Tagi:

Ludzie

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.