Ingenico Polska ma nowego szefa sprzedaży

Ingenico Polska ma nowego szefa sprzedaży

Brief.pl / Ludzie

Nowym szefem sprzedaży Ingenico na Polskę i kraje bałtyckie został Marcin Budziszewski. Będzie odpowiedzialny za rozwój kanałów sprzedaży i umacnianie pozycji firmy w regionie.

-

Marcin Budziszewski będzie odpowiedzialnym m.in. za wdrażanie strategii biznesowej firmy, rozwój partnerstwa biznesowego i pozycję firmy na rynku.

W swojej dotychczasowej karierze związany głównie z branżą informatyczną, zanim dołączył do Ingenico odpowiadał za sprzedaż produktów konsumenckich w Dell Polska. Wcześniej zajmował się m.in. sprzedażą i doborem kadr w Canal +. Absolwent Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu, Administracji i Technik Komputerowych.

 ::

Ingenico jest dostawcą rozwiązań technologicznych w zakresie obsługi transakcji oraz systemów zarządzania płatnościami. Grupa Ingenico jest obecna w 125 krajach na całym świecie.

Tagi:

Ludzie

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.