Ingenico Polska ma nowego szefa sprzedaży

Ingenico Polska ma nowego szefa sprzedaży

Brief.pl / Ludzie

Nowym szefem sprzedaży Ingenico na Polskę i kraje bałtyckie został Marcin Budziszewski. Będzie odpowiedzialny za rozwój kanałów sprzedaży i umacnianie pozycji firmy w regionie.

-

Marcin Budziszewski będzie odpowiedzialnym m.in. za wdrażanie strategii biznesowej firmy, rozwój partnerstwa biznesowego i pozycję firmy na rynku.

W swojej dotychczasowej karierze związany głównie z branżą informatyczną, zanim dołączył do Ingenico odpowiadał za sprzedaż produktów konsumenckich w Dell Polska. Wcześniej zajmował się m.in. sprzedażą i doborem kadr w Canal +. Absolwent Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu, Administracji i Technik Komputerowych.

 ::

Ingenico jest dostawcą rozwiązań technologicznych w zakresie obsługi transakcji oraz systemów zarządzania płatnościami. Grupa Ingenico jest obecna w 125 krajach na całym świecie.

Tagi:

Ludzie

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.