Większy iPhone?

Większy iPhone?

Brief.pl / Aktualności

Jeśli jesteś posiadaczem iPhone'a, ale masz chęć na większy ekran, może okazać się, że możesz mieć szczęście. Jak raportuje Wall Street Journal, Apple planuje wydanie dwóch iPhone’ów z większymi ekranami już w tym roku.

-

Według raportu, pierwszy nowy iPhone będzie miał 4,5 calowy wyświetlacz, natomiast drugi będzie posiadał ekran „większy niż 5 cali”. Dokładna data, kiedy urządzenia trafią na rynek nie jest znana, ale 4,5 calowy model jest ponoć blisko produkcji masowej, natomiast większe urządzenie jest nadal w fazie wstępnego rozwoju.

W przeciwieństwie do plotek z listopada 2013 roku raport zaprzecza, jakoby nowe modele miały mieć zakrzywione ekrany. Obydwa telefony będą wykonane z metalu, Apple zaprzestaje produkcji telefonów z tworzyw sztucznych, jak to miało miejsce w przypadku iPhone'a 5C.

 

źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.