Większy iPhone?

Większy iPhone?

Brief.pl / Aktualności

Jeśli jesteś posiadaczem iPhone'a, ale masz chęć na większy ekran, może okazać się, że możesz mieć szczęście. Jak raportuje Wall Street Journal, Apple planuje wydanie dwóch iPhone’ów z większymi ekranami już w tym roku.

-

Według raportu, pierwszy nowy iPhone będzie miał 4,5 calowy wyświetlacz, natomiast drugi będzie posiadał ekran „większy niż 5 cali”. Dokładna data, kiedy urządzenia trafią na rynek nie jest znana, ale 4,5 calowy model jest ponoć blisko produkcji masowej, natomiast większe urządzenie jest nadal w fazie wstępnego rozwoju.

W przeciwieństwie do plotek z listopada 2013 roku raport zaprzecza, jakoby nowe modele miały mieć zakrzywione ekrany. Obydwa telefony będą wykonane z metalu, Apple zaprzestaje produkcji telefonów z tworzyw sztucznych, jak to miało miejsce w przypadku iPhone'a 5C.

 

źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.