Rola społeczna kobiet i mężczyzn wymaga zdefiniowania na nowo

Brief TV / Ludzie

O przyjemnościach niedostępnych on-line, dominacji mężczyzn w biznesie i żelaznej konsekwencji z Anielą Hejnowską, dyrektor zarządzającą Groupon Polska rozmawia Grzegorz Kiszluk.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.