wp - grudzien 2016

Social marketing w Polsce

Social marketing w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Przedstawiamy najbardziej popularne marki według Facebooka oraz posty, które w największym stopniu przypadły do gustu polskim użytkownikom.

-

Okazuje się, że ulubionymi markami facebookowiczów są sieci telefonii komórkowej (Play, Orange Polska i Plus). Jeśli chodzi o media, Polacy wybierają Radio ESKA, MTV i MTV Polska.

 

Najbardziej popularnym postem w grudniu 2013 okazał się wpis Tymbarka. Opublikowane zdjęcie otrzymało 3906 polubień, 15 tysięcy komentarzy i 128 ponownych udostępnień. Równie wysokie wyniki otrzymał wpis Góralek, 3679 polubień,  15 tysięcy komentarzy i 167 ponownych udostępnień.

 

Żródło: SocialBakers

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.