Social marketing w Polsce

Social marketing w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Przedstawiamy najbardziej popularne marki według Facebooka oraz posty, które w największym stopniu przypadły do gustu polskim użytkownikom.

-

Okazuje się, że ulubionymi markami facebookowiczów są sieci telefonii komórkowej (Play, Orange Polska i Plus). Jeśli chodzi o media, Polacy wybierają Radio ESKA, MTV i MTV Polska.

 

Najbardziej popularnym postem w grudniu 2013 okazał się wpis Tymbarka. Opublikowane zdjęcie otrzymało 3906 polubień, 15 tysięcy komentarzy i 128 ponownych udostępnień. Równie wysokie wyniki otrzymał wpis Góralek, 3679 polubień,  15 tysięcy komentarzy i 167 ponownych udostępnień.

 

Żródło: SocialBakers

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.