Social marketing w Polsce

Social marketing w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Przedstawiamy najbardziej popularne marki według Facebooka oraz posty, które w największym stopniu przypadły do gustu polskim użytkownikom.

-

Okazuje się, że ulubionymi markami facebookowiczów są sieci telefonii komórkowej (Play, Orange Polska i Plus). Jeśli chodzi o media, Polacy wybierają Radio ESKA, MTV i MTV Polska.

 

Najbardziej popularnym postem w grudniu 2013 okazał się wpis Tymbarka. Opublikowane zdjęcie otrzymało 3906 polubień, 15 tysięcy komentarzy i 128 ponownych udostępnień. Równie wysokie wyniki otrzymał wpis Góralek, 3679 polubień,  15 tysięcy komentarzy i 167 ponownych udostępnień.

 

Żródło: SocialBakers

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.