IzzyBike zwycięzcą konkursu dla przedsiębiorców Think Big

IzzyBike zwycięzcą konkursu dla przedsiębiorców Think Big

Brief.pl / Aktualności

Marek Jurek i jego projekt IzzyBike zdobył pierwszą nagrodę w konkursie dla małych firm z globalnymi ambicjami Think Big, organizowanym przez UPC Biznes.

-

Podczas Dnia Inspiracji, finałowego wydarzenia konkursu Think Big, z grona dziesięciu finalistów jury wybrało projekty najbardziej innowacyjnego biznesu. W konkursie udział mogły wziąć firmy, które już aktywnie działają na rynku i przedstawiły wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na rozwój działalności. Wręczono nagrodę główną w wysokości 40 000 zł i dwie nagrody po 10 000 zł.

Jury zadecydowało o zwycięstwie projektu IzzyBike, czyli projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha.

"Wygrana w konkursie pozwoli nam wprowadzić nasz innowacyjny produkt na rynek. Decyzja jury to dla nas duże wyzwanie i jednocześnie odpowiedzialność. Wiemy, że teraz więcej osób wierzy w ten projekt i dlatego będziemy pracować nad nim z jeszcze większą determinacją" – mówi o sukcesie ambasadorka projektu IzzyBike i zwyciężczyni konkursu Think Big, Marta Jurek.

Dwie równorzędne nagrody po 10 000 zł zdobyli: Windu CMS – narzędzie do tworzenia stron internetowych oraz Ogólnopolska Sieć Laboratoriów Dziecięcych Junior Odkrywca.

Zwyciężczyni nagrody głównej do swojego pomysłu przekonała jury, w którego skład weszli: Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Grzegorz Marynowicz -  analityk Bankier.pl i redaktor prowadzący portal MamBiznes.pl, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca, Bartłomiej Gola – partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska i Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej  w UPC Polska.

Zdaniem Betzalela Kenigszteina, dyrektora zarządzającego Liberty Global w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, zwycięzca Think Big bez wątpienia zasili grono najbardziej innowacyjnych polskich firm.

‘Innowacje  wdrażane przez twórczych przedsiębiorców są motorem gospodarki, a Polska ma szansę być w gronie wiodących krajów Europy, jeśli postawi na innowacyjność – podkreśla. – UPC Polska doskonale to rozumie, stąd inicjatywa konkursu Think Big’ – dodaje. 

O nagrodę główną ubiegali się: Elektroniczna Giełda Kwiatowa, ElimiDate – mobilna aplikacja randkowa, Fanshop xTRI.pl dla triatlonistów i pasjonatów sportu, IzzyBike– projekt komercjalizacji roweru bez łańcucha, KINETIZER – kreatorzy innowacyjnego narzędzia dla rynku pracy, Kreator Pism Procesowych, który pomaga opracować pozew w indywidualnych sprawach, Mamabu na eksport – sklep o międzynarodowym zasięgu z polskim designem dla dzieci, Museum Guide – platforma mobilna, która w wygodny i atrakcyjny wizualnie sposób prezentuje sztukę, Ogólnopolska Sieć Laboratoriów Dziecięcych Junior Odkrywca oraz Windu CMS – narzędzie do tworzenia stron internetowych.

Dzień inspiracji był finałowym wydarzeniem konkursu Think Big. Podczas eventu wystąpili goście specjalni m.in. twórcy Dice+, czyli elektronicznej kostki do gier planszowych w wersji cyfrowej, przedstawiciele firmy iTraff - twórcy technologii rozpoznawania obrazu, czy Omni 3D – pierwsza firma, która rozpoczęła montaż i produkcję drukarek 3D w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.