Pomysł na iWatch?

Pomysł na iWatch?

Brief.pl / Technologie

Todd Hamilton, projektant z San Francisco, jest autorem najnowszego pomysłu na to, jak mógłby wyglądać stworzony przez Apple iWatch.

-

Spekulacje dotyczące tego, kiedy Apple zdecyduje się wypuścić na rynek wearable device nie ustają. Choć firma z Kalifornii nie ujawnia żadnych informacji związanych z tym tematem, raz na jakis czas w internecie pojawiają się kolejne pomysłowe makiety. Stworzona przez Todda Hamiltona animacja wideo prezentuje jego najnowszy koncept na to, jak mógłby wyglądać i funkcjonować stworzony przez Apple zegarek funkcjonalny.

Hamilton łączy w swoim projekcie smukła formę opaski Fuelband firmy Nike oraz znane elementy interfejsu najnowszego systemu operacyjnego iOS7. Na swoim blogu projektant opisuje przykładowe funkcje stworzonego przez siebie modelu.

Czy nosilibyście taki zegarko-telefon?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.