Polska promuje się w CNN

Brief for Poland / Aktualności

Do 7 lutego br. na antenie stacji CNN emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich.

-

Dedykowany dla rynku azjatyckiego 30-sekundowy spot reklamowy, którego emisja zaplanowana została w prime time – porannym i wieczornym w liczbie 140 ma zachęcać do odwiedzenia Polski. Dzięki temu, że CNN to stacja telewizyjna chętnie oglądana w hotelach przez podróżujących w celach głównie biznesowych, komunikat dociera bezprośrednio do tej grupy odbiorców.

Jak czytamy na stronie Polskiej Organizacji Turystycznej, CNN Inc. zapewnia dotarcie do 23 proc. odbiorców w Azji. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9 proc.

Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie www.cnn.com, której wyświetlanie gwarantowane jest na poziomie 100.000 wyświetleń skierowanych na Hong Kong, Chiny, Indie i Japonię.



Emisja spotu kończy działania w zakresie promocji Polski w CNN zapoczątkowane w grudniu 2013 roku programem poświęconym kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym pn. „On the road – Poland", który kreował wśród odbiorców z Azji wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.

::

Źródło: POT

Tagi:

POT CNN Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.