wp - grudzien 2016

Polska promuje się w CNN

Brief for Poland / Aktualności

Do 7 lutego br. na antenie stacji CNN emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich.

-

Dedykowany dla rynku azjatyckiego 30-sekundowy spot reklamowy, którego emisja zaplanowana została w prime time – porannym i wieczornym w liczbie 140 ma zachęcać do odwiedzenia Polski. Dzięki temu, że CNN to stacja telewizyjna chętnie oglądana w hotelach przez podróżujących w celach głównie biznesowych, komunikat dociera bezprośrednio do tej grupy odbiorców.

Jak czytamy na stronie Polskiej Organizacji Turystycznej, CNN Inc. zapewnia dotarcie do 23 proc. odbiorców w Azji. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9 proc.

Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie www.cnn.com, której wyświetlanie gwarantowane jest na poziomie 100.000 wyświetleń skierowanych na Hong Kong, Chiny, Indie i Japonię.



Emisja spotu kończy działania w zakresie promocji Polski w CNN zapoczątkowane w grudniu 2013 roku programem poświęconym kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym pn. „On the road – Poland", który kreował wśród odbiorców z Azji wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.

::

Źródło: POT

Tagi:

POT CNN Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.