Polska promuje się w CNN

Brief for Poland / Aktualności

Do 7 lutego br. na antenie stacji CNN emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich.

-

Dedykowany dla rynku azjatyckiego 30-sekundowy spot reklamowy, którego emisja zaplanowana została w prime time – porannym i wieczornym w liczbie 140 ma zachęcać do odwiedzenia Polski. Dzięki temu, że CNN to stacja telewizyjna chętnie oglądana w hotelach przez podróżujących w celach głównie biznesowych, komunikat dociera bezprośrednio do tej grupy odbiorców.

Jak czytamy na stronie Polskiej Organizacji Turystycznej, CNN Inc. zapewnia dotarcie do 23 proc. odbiorców w Azji. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9 proc.

Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie www.cnn.com, której wyświetlanie gwarantowane jest na poziomie 100.000 wyświetleń skierowanych na Hong Kong, Chiny, Indie i Japonię.



Emisja spotu kończy działania w zakresie promocji Polski w CNN zapoczątkowane w grudniu 2013 roku programem poświęconym kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym pn. „On the road – Poland", który kreował wśród odbiorców z Azji wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.

::

Źródło: POT

Tagi:

POT CNN Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.