Dell kupuje polskie drukarki 3D

Dell kupuje polskie drukarki 3D

Brief.pl / Aktualności

Dell kupił 5 tysięcy drukarek 3D od polskiej firmy Zortrax.

-

Jest to olbrzymi sukces, który ustawia polską firmę jako jednego ze światowych liderów produkujących drukarki 3D.  Jest to też pierwszy tak duży, jednorazowy zakup drukarek 3D na świecie.

Zortrax wystartował w maju 2013 roku. Osiągnął sukces na platformie crowdfundingowej Kickstarter. - Dell skontaktował się z nami już w momencie gdy zbieraliśmy fundusze na Kickstarterze. Jednak nie mogliśmy im złożyć rozsądnej oferty z powodu ograniczonej produkcji drukarek po naszej stronie - mówi Rafał Tomasiak, Zortrax CEO. - Teraz jesteśmy już gotowi na realizowanie większych zamówień - dodaje.

::

Czy drukarki 3D mają szansę stać się polskim produktem narodowym?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.