Sygma Bank postawił na OS3

Sygma Bank postawił na OS3

Brief.pl / Aktualności

OS3 wygrała przetarg na obsługę jednego z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce – Sygma Banku. Agencja zajmie się świadczeniem usług marketingu online ze szczególnym uwzględnieniem kompleksowej obsługi w mediach społecznościowych. Początek działań zaplanowano na luty br.

-

OS3 w ramach współpracy z Sygma Bankiem będzie odpowiedzialna przede wszystkim za działania w social media. Publikowanie treści oraz moderowanie profili obejmie takie serwisy jak: Facebook, YouTube i Google +. Ponadto agencja zajmie się obsługą mini-stron internetowych oraz bloga Klienta. Projekt zostanie również wsparty działaniami na forach internetowych, za które odpowiadać będzie agencja Faster and Better (OS3 Group).

– Nasz wybór padł na OS3 ze względu na szczegółowo zaplanowaną strategię działań obecności Sygma Banku w mediach społecznościowych. Agencja w swojej propozycji zawarła wszystkie wyznaczone przez nas aspekty, m.in. koncepcję kreatywną nastawioną na efektywność. Zaproponowała również rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwalają budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów – wyjaśnia Maria Radowska, zarządzająca marketingiem elektronicznym w Sygma Banku.

– Decyzja Sygma Banku jest dla nas ogromną satysfakcją. Współpraca z liderem rynku kredytów konsumpcyjnych to ogromne wyróżnienie i potwierdzenie skuteczności naszych działań. Cieszymy się, że możemy wzmocnić działania wizerunkowe naszego nowego klienta – podsumowuje Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

Tagi:

Sygma OS3

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.