Sygma Bank postawił na OS3

Sygma Bank postawił na OS3

Brief.pl / Aktualności

OS3 wygrała przetarg na obsługę jednego z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce – Sygma Banku. Agencja zajmie się świadczeniem usług marketingu online ze szczególnym uwzględnieniem kompleksowej obsługi w mediach społecznościowych. Początek działań zaplanowano na luty br.

-

OS3 w ramach współpracy z Sygma Bankiem będzie odpowiedzialna przede wszystkim za działania w social media. Publikowanie treści oraz moderowanie profili obejmie takie serwisy jak: Facebook, YouTube i Google +. Ponadto agencja zajmie się obsługą mini-stron internetowych oraz bloga Klienta. Projekt zostanie również wsparty działaniami na forach internetowych, za które odpowiadać będzie agencja Faster and Better (OS3 Group).

– Nasz wybór padł na OS3 ze względu na szczegółowo zaplanowaną strategię działań obecności Sygma Banku w mediach społecznościowych. Agencja w swojej propozycji zawarła wszystkie wyznaczone przez nas aspekty, m.in. koncepcję kreatywną nastawioną na efektywność. Zaproponowała również rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwalają budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów – wyjaśnia Maria Radowska, zarządzająca marketingiem elektronicznym w Sygma Banku.

– Decyzja Sygma Banku jest dla nas ogromną satysfakcją. Współpraca z liderem rynku kredytów konsumpcyjnych to ogromne wyróżnienie i potwierdzenie skuteczności naszych działań. Cieszymy się, że możemy wzmocnić działania wizerunkowe naszego nowego klienta – podsumowuje Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

Tagi:

Sygma OS3

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.