Sygma Bank postawił na OS3

Sygma Bank postawił na OS3

Brief.pl / Aktualności

OS3 wygrała przetarg na obsługę jednego z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce – Sygma Banku. Agencja zajmie się świadczeniem usług marketingu online ze szczególnym uwzględnieniem kompleksowej obsługi w mediach społecznościowych. Początek działań zaplanowano na luty br.

-

OS3 w ramach współpracy z Sygma Bankiem będzie odpowiedzialna przede wszystkim za działania w social media. Publikowanie treści oraz moderowanie profili obejmie takie serwisy jak: Facebook, YouTube i Google +. Ponadto agencja zajmie się obsługą mini-stron internetowych oraz bloga Klienta. Projekt zostanie również wsparty działaniami na forach internetowych, za które odpowiadać będzie agencja Faster and Better (OS3 Group).

– Nasz wybór padł na OS3 ze względu na szczegółowo zaplanowaną strategię działań obecności Sygma Banku w mediach społecznościowych. Agencja w swojej propozycji zawarła wszystkie wyznaczone przez nas aspekty, m.in. koncepcję kreatywną nastawioną na efektywność. Zaproponowała również rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwalają budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów – wyjaśnia Maria Radowska, zarządzająca marketingiem elektronicznym w Sygma Banku.

– Decyzja Sygma Banku jest dla nas ogromną satysfakcją. Współpraca z liderem rynku kredytów konsumpcyjnych to ogromne wyróżnienie i potwierdzenie skuteczności naszych działań. Cieszymy się, że możemy wzmocnić działania wizerunkowe naszego nowego klienta – podsumowuje Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

Tagi:

Sygma OS3

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.