Sygma Bank postawił na OS3

Sygma Bank postawił na OS3

Brief.pl / Aktualności

OS3 wygrała przetarg na obsługę jednego z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce – Sygma Banku. Agencja zajmie się świadczeniem usług marketingu online ze szczególnym uwzględnieniem kompleksowej obsługi w mediach społecznościowych. Początek działań zaplanowano na luty br.

-

OS3 w ramach współpracy z Sygma Bankiem będzie odpowiedzialna przede wszystkim za działania w social media. Publikowanie treści oraz moderowanie profili obejmie takie serwisy jak: Facebook, YouTube i Google +. Ponadto agencja zajmie się obsługą mini-stron internetowych oraz bloga Klienta. Projekt zostanie również wsparty działaniami na forach internetowych, za które odpowiadać będzie agencja Faster and Better (OS3 Group).

– Nasz wybór padł na OS3 ze względu na szczegółowo zaplanowaną strategię działań obecności Sygma Banku w mediach społecznościowych. Agencja w swojej propozycji zawarła wszystkie wyznaczone przez nas aspekty, m.in. koncepcję kreatywną nastawioną na efektywność. Zaproponowała również rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwalają budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów – wyjaśnia Maria Radowska, zarządzająca marketingiem elektronicznym w Sygma Banku.

– Decyzja Sygma Banku jest dla nas ogromną satysfakcją. Współpraca z liderem rynku kredytów konsumpcyjnych to ogromne wyróżnienie i potwierdzenie skuteczności naszych działań. Cieszymy się, że możemy wzmocnić działania wizerunkowe naszego nowego klienta – podsumowuje Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

Tagi:

Sygma OS3

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?