Marketing Wizards przekształca się w Grupę

Marketing Wizards przekształca się w Grupę

Brief.pl / Aktualności

Firma Marketing Wizards zajmująca się marketingiem internetowym przekształca się w Marketing Wizards Group i wydziela trzy dywizje: Internet Consulting, Advertising Services i Performance Design.

-

- Zmiana Marketing Wizards w Grupę jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Z jednej strony to rosnący popyt na kompleksowe, wysokobudżetowe kampanie online dla liderów sektora e-commerce, które wymagają strategicznego doradztwa opartego na bliskiej i profesjonalnej współpracy - szczególnie w zakresie działań na poufnych danych. Dla nich jesteśmy w stanie stać się nawet zewnętrznym działem marketingu online. Z drugiej strony, to coraz większe zapotrzebowanie na reklamę w internecie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy te posiadają mniejsze kompetencje w zakresie marketingu internetowego i znacznie mniejsze budżety reklamowe online – wymagają więc skutecznych i szybkich rozwiązań. Wydzielenie dywizji pozwoli nam na optymalizację zarządzania zespołami i procesami współpracy z klientami, tak aby lepiej odpowiadać na ich potrzeby – wyjaśnia Marcin Pogroszewski, partner & managing director w Marketing Wizards Group.

Dywizja Internet Consulting to zespół doświadczonych konsultantów, którzy obejmą swoich klientów kompleksową opieką od doradztwa, przygotowania strategii marketingowej, po wdrożenie/realizację kampanii reklamowej z wykorzystaniem wszelkich dostępnych narzędzi online, m.in. działania SEM, display i e-mailing. Usługi Internet Consulting skierowane są do zaawansowanych reklamodawców. Na czele zespołu stoi Kamil Borkowski – head of internet consulting.

Dywizja Advertising Services specjalizuje się w obsłudze sektora MSP. Oparta jest o prosty i przejrzysty model rozliczeniowy – klienci wybierają odpowiedni dla siebie pakiet usług w z góry określonej cenie. Dzięki współpracy z Marketing Wizards Group, klienci Ci mają szansę bliżej poznać możliwości i zasady działań marketingowych online, by wraz ze wzrostem ich biznesów mieli większą świadomość i swobodę w doborze odpowiednich narzędzi prowadzących ich do określonych celów. Nad rozwojem dywizji Advertising Services pracują partnerzy firmy (poza Marcinem Pogroszewskim, Karol MilewskiTomasz Nowiński, którzy są jednocześnie współzałożycielami firmy).

Trzecia dywizja to Performance Design, na czele której stoi Jacek Parczewski – head of performance design. Zespół Performance Design specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji kreacji dla skutecznej reklamy w internecie. Charakteryzuje go nowatorskie, analityczne podejście do procesu designu.

Marketing Wizards działa od czerwca 2012 roku. W ciągu półtora roku firma urosła z 4 do 30 pracowników i obsłużyła blisko 60 klientów w 40 krajach, zdobywając m.in. nagrodę Effie 2013 za najlepszą kampanię e-commerce.

- Jako jedyna spółka na rynku online marketingu, maksymalizujemy zwrot z inwestycji, a nie jedynie budżet klienta. Stosujemy również unikalne na rynku, transparentne modele rozliczeń" - dodaje Karol Milewski, founder & managing partner w Marketing Wizards Group.

Zmiana firmy w Marketing Wizards Group była okazją do odświeżenia logotypu i stworzenia nowej strony internetowej www.marketingwizards.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.