wp - grudzien 2016

Szkolenie UX Upgrade

Szkolenie UX Upgrade

Brief.pl / Patronaty

Jakie są możliwości i ograniczenia RWD? Kiedy warto, a kiedy nie warto projektować responsywnie? Czym charakteryzuje się podejście Mobile First? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy szkolenia UX Upgrade, która odbędzie się już 23 stycznia (czwartek) w Poznaniu.

-

Responsive Web Design (RWD) to metoda projektowania, która umożliwia dostosowanie się strony internetowej do każdej wielkości ekranu. Przeglądanie jej będzie więc wygodne zarówno na smartfonie, tablecie czy też laptopie. Z racji stale rosnącej liczby użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, RWD to jeden z najważniejszych trendów ostatnich lat w branży internetowej.

W trakcie konferencji UX Upgrade, uczestnicy zdobędą wiedzę niezbędną do wdrażania rozwiązań responsywnych i poznają najlepsze case studies zastosowania RWD w polskich i zagranicznych serwisach. Ponadto, każdy uczestnik konferencji ma szansę wylosowania bezpłatnego udziału w warsztatach i poprzeć praktyką zdobytą wiedzę, pracując na rzeczywistych projektach.

UX Upgrade to jedno z pierwszych szkoleń Responsive Web Design w Polsce. Wejściówki na warsztaty dla firm zostały wykupione na kilka tygodni przed rozpoczęciem szkolenia, wciąż dostępne są jednak ostatnie bilety na Konferencję dla uczestników indywidualnych.

Patronat medialny nad UX Upgrade objęły: Brief, Interaktywnie.com, Mediarun, Ad Monkey oraz NowyMarketing.

Więcej informacji na temat UX Upgrade:

http://uxupgrade.pl

Tagi:

RWD UX Upgrade

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.