Szkolenie UX Upgrade

Szkolenie UX Upgrade

Brief.pl / Patronaty

Jakie są możliwości i ograniczenia RWD? Kiedy warto, a kiedy nie warto projektować responsywnie? Czym charakteryzuje się podejście Mobile First? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy szkolenia UX Upgrade, która odbędzie się już 23 stycznia (czwartek) w Poznaniu.

-

Responsive Web Design (RWD) to metoda projektowania, która umożliwia dostosowanie się strony internetowej do każdej wielkości ekranu. Przeglądanie jej będzie więc wygodne zarówno na smartfonie, tablecie czy też laptopie. Z racji stale rosnącej liczby użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, RWD to jeden z najważniejszych trendów ostatnich lat w branży internetowej.

W trakcie konferencji UX Upgrade, uczestnicy zdobędą wiedzę niezbędną do wdrażania rozwiązań responsywnych i poznają najlepsze case studies zastosowania RWD w polskich i zagranicznych serwisach. Ponadto, każdy uczestnik konferencji ma szansę wylosowania bezpłatnego udziału w warsztatach i poprzeć praktyką zdobytą wiedzę, pracując na rzeczywistych projektach.

UX Upgrade to jedno z pierwszych szkoleń Responsive Web Design w Polsce. Wejściówki na warsztaty dla firm zostały wykupione na kilka tygodni przed rozpoczęciem szkolenia, wciąż dostępne są jednak ostatnie bilety na Konferencję dla uczestników indywidualnych.

Patronat medialny nad UX Upgrade objęły: Brief, Interaktywnie.com, Mediarun, Ad Monkey oraz NowyMarketing.

Więcej informacji na temat UX Upgrade:

http://uxupgrade.pl

Tagi:

RWD UX Upgrade

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.