Szkolenie UX Upgrade

Szkolenie UX Upgrade

Brief.pl / Patronaty

Jakie są możliwości i ograniczenia RWD? Kiedy warto, a kiedy nie warto projektować responsywnie? Czym charakteryzuje się podejście Mobile First? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy szkolenia UX Upgrade, która odbędzie się już 23 stycznia (czwartek) w Poznaniu.

-

Responsive Web Design (RWD) to metoda projektowania, która umożliwia dostosowanie się strony internetowej do każdej wielkości ekranu. Przeglądanie jej będzie więc wygodne zarówno na smartfonie, tablecie czy też laptopie. Z racji stale rosnącej liczby użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, RWD to jeden z najważniejszych trendów ostatnich lat w branży internetowej.

W trakcie konferencji UX Upgrade, uczestnicy zdobędą wiedzę niezbędną do wdrażania rozwiązań responsywnych i poznają najlepsze case studies zastosowania RWD w polskich i zagranicznych serwisach. Ponadto, każdy uczestnik konferencji ma szansę wylosowania bezpłatnego udziału w warsztatach i poprzeć praktyką zdobytą wiedzę, pracując na rzeczywistych projektach.

UX Upgrade to jedno z pierwszych szkoleń Responsive Web Design w Polsce. Wejściówki na warsztaty dla firm zostały wykupione na kilka tygodni przed rozpoczęciem szkolenia, wciąż dostępne są jednak ostatnie bilety na Konferencję dla uczestników indywidualnych.

Patronat medialny nad UX Upgrade objęły: Brief, Interaktywnie.com, Mediarun, Ad Monkey oraz NowyMarketing.

Więcej informacji na temat UX Upgrade:

http://uxupgrade.pl

Tagi:

RWD UX Upgrade

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?