Słodkie drukowanie

Słodkie drukowanie

Brief.pl / Technologie

Ta drukarka mogłaby znaleźć się niewątpliwie w Fabryce Czekolady Williego Wonki, a każde dziecko chciałoby mieć ją w domu. Hershey i 3D Systems łączą swoje siły w celu stworzenia drukarki, która produkuję czekoladę.

-

Z pewnością wykonanie drukarki 3D produkującej słodycze, może stać się nowym początkiem w technologii produkcji. Mowa tu o stworzeniu zupełnie innej formy cukierków i nowego sposobu ich produkcji. Nowe technologie takie jak 3D mogą okazać się ponadczasowymi dla cukierniczej przyszłości.

Systemy 3D zajęły się już produkcją żywności, drukarka ChefJet 3D drukuje już teraz obiekty za pomocą cukru, czego można było być świadkiem na tegorocznych targach CES. Nie jest ona jedyną podążającą za żywnościowo-drukarską formą. Kolejna drukarka 3D Foodini jest przeznaczona do tworzenia takich elementów jak mini pizze i ravioli. Co więcej, istniejące już drukarki 3D mogą zostać zmodyfikowane do pracy z czekoladą, wystarczy kilka zmian w specjalistycznych częściach.

Drukarka Hershey i 3D Systems nie ma jeszcze daty premiery ani podanych kosztów. Czekamy również na potwierdzenie, czy drukarka będzie drukować czekoladę na skalę przemysłową, czy będzie to urządzenie dostępne jako produkt kuchenny.

::

Zamienilibyście ekspres do kawy na czekoladową drukarkę 3D w swojej kuchni?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.