Słodkie drukowanie

Słodkie drukowanie

Brief.pl / Technologie

Ta drukarka mogłaby znaleźć się niewątpliwie w Fabryce Czekolady Williego Wonki, a każde dziecko chciałoby mieć ją w domu. Hershey i 3D Systems łączą swoje siły w celu stworzenia drukarki, która produkuję czekoladę.

-

Z pewnością wykonanie drukarki 3D produkującej słodycze, może stać się nowym początkiem w technologii produkcji. Mowa tu o stworzeniu zupełnie innej formy cukierków i nowego sposobu ich produkcji. Nowe technologie takie jak 3D mogą okazać się ponadczasowymi dla cukierniczej przyszłości.

Systemy 3D zajęły się już produkcją żywności, drukarka ChefJet 3D drukuje już teraz obiekty za pomocą cukru, czego można było być świadkiem na tegorocznych targach CES. Nie jest ona jedyną podążającą za żywnościowo-drukarską formą. Kolejna drukarka 3D Foodini jest przeznaczona do tworzenia takich elementów jak mini pizze i ravioli. Co więcej, istniejące już drukarki 3D mogą zostać zmodyfikowane do pracy z czekoladą, wystarczy kilka zmian w specjalistycznych częściach.

Drukarka Hershey i 3D Systems nie ma jeszcze daty premiery ani podanych kosztów. Czekamy również na potwierdzenie, czy drukarka będzie drukować czekoladę na skalę przemysłową, czy będzie to urządzenie dostępne jako produkt kuchenny.

::

Zamienilibyście ekspres do kawy na czekoladową drukarkę 3D w swojej kuchni?

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.