Słodkie drukowanie

Słodkie drukowanie

Brief.pl / Technologie

Ta drukarka mogłaby znaleźć się niewątpliwie w Fabryce Czekolady Williego Wonki, a każde dziecko chciałoby mieć ją w domu. Hershey i 3D Systems łączą swoje siły w celu stworzenia drukarki, która produkuję czekoladę.

-

Z pewnością wykonanie drukarki 3D produkującej słodycze, może stać się nowym początkiem w technologii produkcji. Mowa tu o stworzeniu zupełnie innej formy cukierków i nowego sposobu ich produkcji. Nowe technologie takie jak 3D mogą okazać się ponadczasowymi dla cukierniczej przyszłości.

Systemy 3D zajęły się już produkcją żywności, drukarka ChefJet 3D drukuje już teraz obiekty za pomocą cukru, czego można było być świadkiem na tegorocznych targach CES. Nie jest ona jedyną podążającą za żywnościowo-drukarską formą. Kolejna drukarka 3D Foodini jest przeznaczona do tworzenia takich elementów jak mini pizze i ravioli. Co więcej, istniejące już drukarki 3D mogą zostać zmodyfikowane do pracy z czekoladą, wystarczy kilka zmian w specjalistycznych częściach.

Drukarka Hershey i 3D Systems nie ma jeszcze daty premiery ani podanych kosztów. Czekamy również na potwierdzenie, czy drukarka będzie drukować czekoladę na skalę przemysłową, czy będzie to urządzenie dostępne jako produkt kuchenny.

::

Zamienilibyście ekspres do kawy na czekoladową drukarkę 3D w swojej kuchni?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.