Jak zarobić na e-komunikacji?

Jak zarobić na e-komunikacji?

Brief.pl / Eventy

Konferencja skierowana w pierwszej kolejności do właścicieli i osób zarządzających zarówno małymi, jak i większymi firmami. Celem konferencji jest przedstawienie sposobów optymalnego wykorzystywania komunikacji za pośrednictwem internetu.

-

Konferencja skierowana w pierwszej kolejności do właścicieli i osób zarządzających zarówno małymi, jak i większymi firmami. Celem konferencji jest przedstawienie sposobów optymalnego wykorzystywania komunikacji za pośrednictwem internetu.Pokażemy, jakie rodzaje komunikacji przynoszą bezpośredni zysk oraz odpowiemy na pytanie, za pośrednictwem których kanałów można skutecznie budować wizerunek, który w dłuższej perspektywie czasowej przełoży się na realne korzyści biznesowe.

 

Konferencję rozpocznie debata, w której wezmą udział przedstawiciele firm. Będziemy rozmawiać o skuteczności działań w mediach elektronicznych, współpracy z agencjami oraz oczekiwaniach wobec mediów społecznościowych i mobile marketingu.

W debacie uczestniczyć będzie:

Tomasz Machała, natemat.pl

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play

Mikołaj Nowak, Fakty TVN

Małgorzata Walendziewska, Agora/Sociall

Marta Odrzywolska, Compress PR

Urszula Kifer, Menadżer ds. Internetu i Mediów Społecznościowych, Stadion Narodowy w Warszawie

Wojciech Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej, PKO Bank Polski

 

Po debacie odbędą się z cztery prelekcje dotyczące:

  • stron WWW
  • mediów społecznościowych
  • marketingu mobilnego
  • monitoringu mediów

Prelekcje wygłoszą przedstawiciele wybranych firm zajmujących się komunikacją w internecie (agencji interaktywnych, prowadzących komunikację w mediach społecznościowych czy agencji PR). Obecni będą także przedstawiciele firm oferujących narzędzia do efektywnego monitoringu mediów elektronicznych.

Podczas czterech wystąpień zaprezentowane zostaną zaproszonym gościom najnowsze trendy w komunikacji za pośrednictem internetu.

 

Każdy z uczestników konferencji otrzyma również najnowszy magazyn Brief z raportem“Efektywna komunikacja w internecie”.

 

Miejsce: Stadion Narodowy w Warszawie

Czas: 8 maja 2013  godz. 15.00


Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji jako partner merytoryczny, zgłoś się do naszego działu sprzedaży: reklama@brief.pl
Zgłoszenia dla uczestników pod adresem: krzysztof.antolak@brief.pl
Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko, numer telefonu, nazwę firmy oraz stanowisko.


Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.


 

Opisy działów tematycznych raportu “Efektywna komunikacja w internecie”:
 

Strony WWW

"Jeśli czegoś nie ma w internecie, to znaczy, że to nie istnieje" - to hasło pokazuje jak powszechne dla współczesnego człowieka jest szukanie informacji w sieci. Najwygodniejszą i wydawałoby się najprostszą formą prezentacji firmy, usługi lub produktu w sieci jest strona WWW, dlatego też temu zagadnieniu poświęcamy pierwszą część raportu  “Efektywna komunikacja w internecie”.

 

W tej części pokazujemy nowe trendy w projektowaniu i tworzeniu stron WWW, mówimy, jakie cele biznesowe w dzisiejszych czasach mogą pełnić strony WWW oraz jaka jest rola stron internetowych w erze mediów społecznościowych.

 

Wybrane zagadnienia w część poświęconej stronom WWW:

* Czy strony WWW nadal będą istotną formą prezentacji firmy, produktów i usług w sieci,czy może ważniejsze staną się profile na portalach społecznościowych?

* 10 kroków przygotowania dobrej strony

* Strony najlepiej zaprojektowane pod względem usabilty

* Jak projekt strony i jej przyjazność dla użytkownika przekłada się na korzyści biznesowe?

* Jaki projekt strony jest właściwy do promocji produktu i usługi, a jaki do zamieszczania wartościowych treści (serwisy branżowe i informacyjne)?

* Analiza ruchu na stronie i ścieżek użytkowników na stronie

* Co zrobić, aby nasza strona WWW znalazła się na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google

 

Media społecznościowe

Media społecznościowe rozwijają się w Polsce w bardzo szybkim tempie. Portale, takie jak Facebook, Twitter czy Google+ są rozpoznawalne przez niemal każdego użytkownika internetu. W związku z tym, coraz więcej firm uświadamia sobie znaczenie obecności w mediach społecznościowych i za ich pośrednictwem stara się prowadzić komunikację z konsumentami.

Okazuje się jednak, że chociaż w mediach społecznościowych obecnych jest coraz więcej firm, tylko niewielka część z nich posiada jasną strategię działań w obrębie internetowych społeczności. Dlatego podejmując wyzwanie prowadzenia komunikacji za pośrednictwem Facebooka, Twittera czy Google+, trzeba przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie, które z tych platform są najbardziej skuteczne w Polsce oraz jakich korzyści można się spodziewać z prowadzenia komunikacji za ich pośrednictwem? Jakie trudności mogą napotkać marketerzy wybierający tę formę komunikacji i jak można je rozwiązać?

 

Należy również pamiętać, że nie każda branża, produkt czy usługa ma szansę na osiągnięcie sukcesu w mediach społecznościowych. O które branże chodzi? Na to i wyżej postawione pytania odpowiadamy w naszym raporcie.

 

Mobile

Telefon komórkowy z ekranem dotykowym i możliwością instalowania aplikacji staje się w Polsce coraz bardziej powszechnym medium. Co najważniejsze, towarzyszy nam niemal cały dzień, a dzięki możliwości łączenia się z internetem mamy dostęp do niezliczonej liczby informacji.

Według badań Nielsena z 2012 roku, z roku na rok liczba użytkowników aplikacji mobilnych ulega podwojeniu. Proporcjonalnie wydłuża się też czas, jaki użytkownik poświęca na korzystanie z  aplikacji na swoim telefonie czy tablecie. Pamiętajmy, że również często korzystamy z mobilnych stron WWW, a w media planach pojawia się kolumna z formatami na smartfony.

Urządzenia mobilne odgrywają też ogromne znaczenie w sposobie korzystania z mediów społecznościowych. Dzięki nim możemy komunikować całemu światu gdzie jesteśmy, co robimy czy nawet co jemy. Firmy prześcigają się w wymyślaniu kampanii, które wykorzystują tę synergię technologii mobilnych z mediami społecznościowymi.

Część dodatku poświęcona marketingowi mobilnemu ma za zadanie przedstawić najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie oraz wskazać korzyści, jakie niosą  one dla biznesu. Podpowie też jak wykorzystać na rynku polskim urządzenia mobilne do komunikacji z klientem końcowym.

 

Monitoring mediów

Internet jest medium, w którym w każdej minucie pojawiają się setki opinii na temat produktów i usług. Część z nich jest anonimowa, autorów części z nich można zidentyfikować i nawiązać z nimi kontakt. Rozwój mediów społecznościowych dodatkowo wzmaga to zjawisko.

Warto być na bieżąco z tym, co mówi się w internecie na nasz temat, jak również na temat naszej konkurencji. Dzięki temu jesteśmy w stanie regularnie dopasowywać się do zmieniającej się sytuacji na rynku. Jakie korzyści biznesowe możemy osiągnąć za pomocą kampanii opartych na monitorowaniu internetu? Jaki jest koszt takich działań? Pokażemy to w raporcie na wybranych przykładach najbardziej znanych kampanii na świecie.

Na rynku polskim jest wiele narzędzi, które możemy wykorzystać do monitorowania mediów. Konkurencja sprawia, że z każdym dniem są one coraz lepsze i dokładniejsze. Dzięki temu nasze rodzime narzędzia są coraz chętniej wykorzystywane poza Polską.

 
Plan konferencji:

15.00 - 15.15    Przywitanie uczestników

15.15 - 15.30    Przedstawienie wyników i raportu badania BriefIndex - przedstawiciel ośrodka badawczego Millward Brown, Jakub Antoszewski

15.30 - 17.00    Debata “Oczekiwania biznesowe względem e-komunikacji”
17.00 - 17.20    Przerwa kawowa

17.20 - 17.50    "Dobre praktyki tworzenia stron internetowych. Zasady tworzenia stron WWW przyjaznych dla wszystkich użytkowników sieci.” - Koalicja Dojrzałość w Sieci, Anna Jawor i Artur Marcinkowski

17.50 - 18.20    "Skuteczna strona internetowa dla firmy" - ClearSense, Marcin Pawłowski

18.20 - 18.50    "Marzenia marketerów o skutecznej geolokalizacji właśnie się spełniają. Mobilne narzędzia wsparcia sprzedaży w POS" - Mobehave, Karol Suchenek i Marek Wcisło T-Mobile

18.50 - 19.20    "Skuteczna kampania e-mail marketingowa na przykładzie case C&A on-line" - Mail Media, Jarosław Nowak 

19.20 - …    Networking oraz spacer po Stadionie Narodowym dla chętnych uczestników


Mapa dojazdu:

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.