Zdaniem sportowców: Sport jako nośnik promocyjny

Brief TV / Ludzie

Artur Partyka, lekkoatleta, skoczek wzwyż i Robert Korzeniowski, lekkoatleta, chodziarz, wielokrotny mistrz olimpijski mówią o sposobach komunikacji poprzez sport i wykorzystaniu w promocji regionów i Polski.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.