Socializer S.A. sprzedany!

Socializer S.A. sprzedany!

Brief.pl / Aktualności

Holding reklamowy Dentsu Aegis Network podpisał umowę inwestycyjną ze spółką Socializer S.A., na podstawie której przejmie większościowy pakiet akcji spółki. Tym samym grupa Socializer (agencje Socializer, Lubię To oraz marka Socialformance) wejdzie w skład Dentsu Aegis Network i działać będzie pod marką Isobar, wchodzącą w skład holdingu w Polsce.

-

Dentsu Aegis Network Ltd i Socializer S.A. podpisały umowę w dniu 17 stycznia 2014 roku. Jej wynikiem jest przejęcie 95,6% udziałów w grupie Socializer. Jest to największa transakcja przejęcia na polskim rynku reklamowym w obszarze digital.

W rezultacie transakcji grupa Socializer stanie się częścią holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network w Polsce, w której skład wchodzi obecnie 6 podmiotów: domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja komunikacji Out-of-Home Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, AMNET zajmujący się RTB/Programmatic Buying oraz agencja komunikacji reklamowej Isobar (wcześniej znana jako Hypermedia Isobar).

Na skutek przejęcia grupa Socializer stanie się częścią Isobar w Polsce, jednej z wiodących agencji komunikacji reklamowej, specjalizującej się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i zakupu mediów online. W wyniku transakcji Isobar w Polsce rozbudowuje kompetencje social media w zakresie komunikacji, reklamy i działań performance’owych.

- Z Socializer łączy nas podobna kultura organizacyjna, pasja pracowników, wspólna wizja rozwoju rynku, podejście do budowania dialogu z konsumentami z wykorzystaniem cyfrowych mediów. Po połączeniu będziemy stanowić zespół ponad 350 specjalistów zajmujących się komunikacją reklamową, stając się jedną z najbardziej doświadczonych i największych agencji typu „full service” w regionie, z usługami social media w sercu naszej struktury organizacyjnej – komentuje Krzysztof Andrzejczak, president / managing director w Isobar w Polsce. 

Założony w 2010 roku Socializer jest liderem w świadczeniu kompleksowych usług social media w Polsce – od projektowania strategii komunikacji w social media, po produkcję gier i aplikacji w środowisku Facebook oraz Nk.pl. Jako jeden z najszybciej rozwijających się polskich startup’ów w marcu 2012 roku spółka Socializer S.A. (‘’SLR’’) zadebiutowała na NewConnect. Obecnie grupa Socializer, w której skład wchodzą agencje Socializer S.A. oraz Lubię to i marka Socialformance, zatrudnia łącznie ponad 130 osób w biurach w Warszawie i Białymstoku.

 - Od momentu założenia Socializer moim marzeniem było stworzenie agencji social media, która nie tylko będzie liderem w Polsce, ale także znaczącym podmiotem o zasięgu międzynarodowym. Wejście do struktur Aegis Dentsu Network umożliwi nam ekspansję zagraniczną, otwierając możliwości pracy przy globalnych kontraktach dla największych klientów – komentuje Łukasz Misiukanis, CEO Socializer S.A. i obecnie vice president Isobar w Polsce.

Na skutek akwizycji, Łukasz Misiukanis, jako vice president Isobar w Polsce, pokieruje departamentem Media & Social, powstałym w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i Działu Mediów w lokalnym oddziale Isobar.

Integracja zakłada pełne połączenie struktur w ramach marki Isobar oraz pozostawienie wydzielonych submarek: Hypermedia – odpowiadającej za technologię i produkcję oraz Lubię to – niezależnej agencji social media. Pozostałe marki będą funkcjonować pod wspólnym szyldem Isobar, którym w Polsce kieruje Krzysztof  Andrzejczak – president / MD. Okres integracji spółek w ramach Isobar w Polsce potrwa do połowy 2014 roku. 

---

O Dentsu Aegis Network: Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com

O Isobar w Polsce: agencja Isobar w Polsce, wcześniej znana jako Hypermedia Isobar, powstała w 1996 roku i jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji komunikacji reklamowej w Polsce. Od 2005 roku jest częścią Isobar - globalnej sieci agencji digital, zatrudniającej ponad 3500 osób, w 63 biurach, na 37 rynkach - należącej do grupy Dentsu Aegis Network. Agencja Isobar Poland specjalizuje się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i zakupu mediów online. Klientami Isobar Poland są między innymi: Procter&Gamble, Adidas, Ferrero, Opel, Mattel, MasterCard i Bank Millenium, Nokia, Unilever, Jeronimo Martins, Arla Foods i Pernod Ricard. Więcej informacji na: www.isobar.pl oraz Facebook @IsobarPoland

O grupie Socializer: Socializer to wiodąca grupa agencji social media w Polsce. W jej skład wchodzą agencje Socializer S.A. i Lubię to (działająca w ramach spółki M20 Sp.z o.o.) oraz marka Socialformance. Zatrudnia łącznie ponad 130 osób w biurach w Warszawie i Białymstoku. Klientami grupy Socializer są miedzy innymi: H&M, Microsoft, AVON, Bacardi, Play i Red Bull Mobile. Spółka Socializer S.A. (‘’SLR’’) jest notowana na NewConnect od stycznia 2012 roku. Proces akwizycji został zainicjowany 4 września 2013 roku i zatwierdzony 17 stycznia 2014 na spotkaniu akcjonariuszy grupy Socializer. Więcej informacji na: www.socializer.pl, www.lubietoagencja.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.