Czesław Lang - Ambasadorem Polskiego Sportu!

 Czesław Lang - Ambasadorem Polskiego Sportu!

Brief.pl / Aktualności

Czesław Lang wyróżniony! Dyrektor Generalny Tour de Pologne UCI World Tour został wybrany Ambasadorem Polskiego Sportu podczas Gali Mistrzów Sportu 2013. Laureatów konkursu nagrodzono w Teatrze Polskim w Warszawie.

-

79. Plebiscyt „Przeglądu Sportowego” i TVP na najlepszego sportowca roku za nami. Jak co roku najlepszych zawodników wybierali czytelnicy "PS" i telewidzowie. Najlepszym sportowcem Polski w 2013 roku została piąty raz z rzędu Justyna Kowalczyk. Podczas gali przyznano kilka innych wyróżnień. Wśród uhonorowanych znalazł się Dyrektor Generalny Tour de Pologne UCI World Tour. Czesława Langa uznano Ambasadorem Polskiego Sportu.

- To wyróżnienie cieszy, zobowiązuje i motywuje do jeszcze bardziej wytężonej pracy na rzecz promocji aktywności fizycznej - zwłaszcza wśród najmłodszych. Sport może stać się wielką pasją, a tylko posiadając pasję możesz być szczęśliwym człowiekiem – mówi Czesław Lang. - Sport dał mi w życiu bardzo wiele. Nauczył mnie pracy, wytrwałości, stawiania sobie celów i realizowania ich - najpierw, gdy byłem sportowcem i sięgałem po medale, potem gdy imprezy sportowe sam zacząłem organizować. Wiele planów udało mi się zrealizować dzięki temu, czego nauczyłem się uprawiając sport. Jakich? Choćby wytrwałe dążenie do wprowadzenia Tour de Pologne do „kolarskiej Ligi Mistrzów”. Dziś TdP jest wśród najlepszych wyścigów świata - dodaje Dyrektor Generalny Tour de Pologne UCI World Tour.

Jednak Tour de Pologne UCI World Tour, który w minionym roku po raz pierwszy wyjechał poza granice kraju, to niejedyna impreza organizowana dziś przez Czesława Langa i jego partnerów. Lang Team ma na koncie: Tour de Pologne Amatorów, Grand Prix MTB, Wyszehradzki Rajd Kolarski - imprezę, w której kolarze przemierzyli 533 kilometry po szosach: Węgier, Czech, Słowacji i Polski, Skandia Maraton Lang Team, czy wreszcie coś dla najmłodszych - Nutella Mini Tour De Pologne. Organizowane rokrocznie imprezy kolarskie od wielu lat pomagają popularyzować aktywność fizyczną wśród Polaków. Wydarzenia te, będąc często imprezami rangi międzynarodowej, w znaczący sposób przyczyniają się także do promocji Polski na świecie.

::

Źródło: tourdepologne.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.