Czesław Lang - Ambasadorem Polskiego Sportu!

 Czesław Lang - Ambasadorem Polskiego Sportu!

Brief.pl / Aktualności

Czesław Lang wyróżniony! Dyrektor Generalny Tour de Pologne UCI World Tour został wybrany Ambasadorem Polskiego Sportu podczas Gali Mistrzów Sportu 2013. Laureatów konkursu nagrodzono w Teatrze Polskim w Warszawie.

-

79. Plebiscyt „Przeglądu Sportowego” i TVP na najlepszego sportowca roku za nami. Jak co roku najlepszych zawodników wybierali czytelnicy "PS" i telewidzowie. Najlepszym sportowcem Polski w 2013 roku została piąty raz z rzędu Justyna Kowalczyk. Podczas gali przyznano kilka innych wyróżnień. Wśród uhonorowanych znalazł się Dyrektor Generalny Tour de Pologne UCI World Tour. Czesława Langa uznano Ambasadorem Polskiego Sportu.

- To wyróżnienie cieszy, zobowiązuje i motywuje do jeszcze bardziej wytężonej pracy na rzecz promocji aktywności fizycznej - zwłaszcza wśród najmłodszych. Sport może stać się wielką pasją, a tylko posiadając pasję możesz być szczęśliwym człowiekiem – mówi Czesław Lang. - Sport dał mi w życiu bardzo wiele. Nauczył mnie pracy, wytrwałości, stawiania sobie celów i realizowania ich - najpierw, gdy byłem sportowcem i sięgałem po medale, potem gdy imprezy sportowe sam zacząłem organizować. Wiele planów udało mi się zrealizować dzięki temu, czego nauczyłem się uprawiając sport. Jakich? Choćby wytrwałe dążenie do wprowadzenia Tour de Pologne do „kolarskiej Ligi Mistrzów”. Dziś TdP jest wśród najlepszych wyścigów świata - dodaje Dyrektor Generalny Tour de Pologne UCI World Tour.

Jednak Tour de Pologne UCI World Tour, który w minionym roku po raz pierwszy wyjechał poza granice kraju, to niejedyna impreza organizowana dziś przez Czesława Langa i jego partnerów. Lang Team ma na koncie: Tour de Pologne Amatorów, Grand Prix MTB, Wyszehradzki Rajd Kolarski - imprezę, w której kolarze przemierzyli 533 kilometry po szosach: Węgier, Czech, Słowacji i Polski, Skandia Maraton Lang Team, czy wreszcie coś dla najmłodszych - Nutella Mini Tour De Pologne. Organizowane rokrocznie imprezy kolarskie od wielu lat pomagają popularyzować aktywność fizyczną wśród Polaków. Wydarzenia te, będąc często imprezami rangi międzynarodowej, w znaczący sposób przyczyniają się także do promocji Polski na świecie.

::

Źródło: tourdepologne.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.