Carat Polska powiększa zespół

Carat Polska powiększa zespół

Brief.pl / Aktualności

Do zespołu Carat dołączyło 9 nowych osób. Maciej Mielnicki na stanowisko content managera, Filip Filipski oraz Łukasz Łata - obaj na stanowisko specjalisty ds. strategii. Poszerzony został też dział obsługi klienta, do którego w ostatnich tygodniach dołączyli Magdalena Wiewiórowska, Aleksandra Maksymiec, Błażej Zych (wszyscy na stanowiska communication manager), Adam Żuber (senior communication planner) oraz Anna Sosnowska i Jacek Danielak (obydwoje na stanowisku communication planner).

-

Dom mediowy Carat Polska rozbudowuje działy strategii oraz sponsoringu i branded content.

- Klienci i media oczekują od nowoczesnego domu mediowego by był dla nich partnerem w biznesie, a nie tylko dostawcą GRP. Konsekwentnie wdrażana przez nas od dwóch lat wizja pracy w interdyscyplinarnych zespołach, które dzięki połączeniu w jednym miejscu strategii, badań, mediów, kreacji oraz technologii i big data pozwalają nam tworzyć efektywne, w pełni zintegrowane ekosystemy komunikacyjne, a nie flowcharty i media plany, przynosi to wymierne efekty biznesowe dla naszych klientów. Jest też doceniane przez rynek – choćby w postaci 8 nagród Effie czy bardzo wysokich ocen satysfakcji klientów – mówi Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Ciągle widzimy jednak obszary, w których chcemy dostarczać naszym klientom jeszcze więcej. Dlatego z początkiem 2014 r. wzmacniamy nasze kompetencje zarówno w zakresie strategii marketingowej, jak również w zakresie tworzenia wysokiej klasy contentu. 

Do zespołu strategii w Carat Polska na stanowisko specjalisty ds. strategii dołączają: Filip Filipczak oraz Łukasz Łata. 

Filip Filipczak zdobywał doświadczenie w Mediacomie oraz w agencjach Grey i 4Frame. Pracował m.in. dla: Mars, Heineken, P&G, Coca-Cola, T-Mobile czy Samsung. Posiada doświadczenie w pracy przy przetargach publicznych oraz przy tworzeniu strategii „shopper-marketingowych”.

Łukasz Łata pracował poprzednio  jako strateg w agencjach Heureka oraz Lemon Sky dla takich klientów i marek jak: Orange, VW, Philips, Żywiec, Colgate-Palmolive,  Ferrero. Współtworzył kampanie „Serce i Rozum”, która w 2013 roku została nagrodzona złotym Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Na stanowisko content managera do zespołu Carat dołączył Maciej Mielnicki. Maciej będzie odpowiedzialny za wyszukiwanie i weryfikację ofert z zakresu sponsoringu, product placementu i branded content oraz tworzenie projektów odpowiadających na potrzeby klientów, ze szczególnym uwzględnieniem mediów cyfrowych takich jak np. tworzenie dedykowanego contentu na YouTube. Maciej wcześniej spędził wiele lat w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, gdzie odpowiadał za oferty sponsoringowe i branded contentowe.

 

O Carat:

Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Disney, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com

Tagi:

Carat Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.