Carat Polska powiększa zespół

Carat Polska powiększa zespół

Brief.pl / Aktualności

Do zespołu Carat dołączyło 9 nowych osób. Maciej Mielnicki na stanowisko content managera, Filip Filipski oraz Łukasz Łata - obaj na stanowisko specjalisty ds. strategii. Poszerzony został też dział obsługi klienta, do którego w ostatnich tygodniach dołączyli Magdalena Wiewiórowska, Aleksandra Maksymiec, Błażej Zych (wszyscy na stanowiska communication manager), Adam Żuber (senior communication planner) oraz Anna Sosnowska i Jacek Danielak (obydwoje na stanowisku communication planner).

-

Dom mediowy Carat Polska rozbudowuje działy strategii oraz sponsoringu i branded content.

- Klienci i media oczekują od nowoczesnego domu mediowego by był dla nich partnerem w biznesie, a nie tylko dostawcą GRP. Konsekwentnie wdrażana przez nas od dwóch lat wizja pracy w interdyscyplinarnych zespołach, które dzięki połączeniu w jednym miejscu strategii, badań, mediów, kreacji oraz technologii i big data pozwalają nam tworzyć efektywne, w pełni zintegrowane ekosystemy komunikacyjne, a nie flowcharty i media plany, przynosi to wymierne efekty biznesowe dla naszych klientów. Jest też doceniane przez rynek – choćby w postaci 8 nagród Effie czy bardzo wysokich ocen satysfakcji klientów – mówi Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Ciągle widzimy jednak obszary, w których chcemy dostarczać naszym klientom jeszcze więcej. Dlatego z początkiem 2014 r. wzmacniamy nasze kompetencje zarówno w zakresie strategii marketingowej, jak również w zakresie tworzenia wysokiej klasy contentu. 

Do zespołu strategii w Carat Polska na stanowisko specjalisty ds. strategii dołączają: Filip Filipczak oraz Łukasz Łata. 

Filip Filipczak zdobywał doświadczenie w Mediacomie oraz w agencjach Grey i 4Frame. Pracował m.in. dla: Mars, Heineken, P&G, Coca-Cola, T-Mobile czy Samsung. Posiada doświadczenie w pracy przy przetargach publicznych oraz przy tworzeniu strategii „shopper-marketingowych”.

Łukasz Łata pracował poprzednio  jako strateg w agencjach Heureka oraz Lemon Sky dla takich klientów i marek jak: Orange, VW, Philips, Żywiec, Colgate-Palmolive,  Ferrero. Współtworzył kampanie „Serce i Rozum”, która w 2013 roku została nagrodzona złotym Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Na stanowisko content managera do zespołu Carat dołączył Maciej Mielnicki. Maciej będzie odpowiedzialny za wyszukiwanie i weryfikację ofert z zakresu sponsoringu, product placementu i branded content oraz tworzenie projektów odpowiadających na potrzeby klientów, ze szczególnym uwzględnieniem mediów cyfrowych takich jak np. tworzenie dedykowanego contentu na YouTube. Maciej wcześniej spędził wiele lat w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, gdzie odpowiadał za oferty sponsoringowe i branded contentowe.

 

O Carat:

Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Disney, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com

Tagi:

Carat Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?