JUICE ORAZ PLATIGE IMAGE DLA BBC SPORT

JUICE ORAZ PLATIGE IMAGE DLA BBC SPORT

Brief.pl / Inspiracje

Tomek Bagiński wyreżyserował spot promujący transmisję nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Jest to kolejna produkcja skierowana na rynek brytyjski zrealizowana na zlecenie domu produkcyjnego Stink.

-

Wczoraj opublikowaliśmy informację na temat nowego spotu promującego Igrzyska Olimpijskie. Poniżej przedstawiamy wypowiedzi twórców tego niezwykle popularnego wideo.

Platige Image wspólnie z wrocławskim studiem Juice zrealizowały spot promujący transmisję z nadchodzących Igrzyska Olimpijskiich w Soczi. Reżyserem jest Tomek Bagiński (Platige Image) zaś producentem Adam Tunikowski (Juice).

- Scenariusz spotu, stworzony przez agencję RKCR/Y&R z Londynu, dotarł do mnie przez studio produkcyjne Stink, które reprezentuje mnie na tamtym rynku. – mówi Tomek Bagiński. - Scenariusz był kapitalny. Bardzo chciałem to zrobić. Tekst miał energię, która rzadko pojawia się w pracach komercyjnych. Początkowo film miał być krótszy i mniej rozbudowany, ale razem z Juice, które szybko pojawiło się w procesie od strony post-produkcyjnej, zdecydowaliśmy, że taki pomysł wymaga epickiej oprawy. Finalna produkcja to efekt zaskakująco rzadkiej sytuacji w której zarówno klientowi jak i agencji, produkcji, reżyserowi i artystom zaangażowanym w projekt zależy dokładnie na tym samym.

- Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za efekty specjalne, ale za całość produkcji spotu. Zdjęcia zrealizowaliśmy w Warszawie, a całość prac trwała cztery miesiące. – dodaje Adam Tunikowski.

Zmagania sportowców z siłami natury, przekraczanie barier, których nikt inny nie jest w stanie pokonać poza tymi wybranymi – olimpijczykami, to temat opowiadany już setki razy i przedstawiany na setki sposobów. Dlatego dla twórców spotu ważne było, żeby całość ukazać w przykuwający uwagę sposób, zachowując realizm obrazu. Bardzo pomogło w tym wykorzystanie skanów górskich lokacji. Zastosowana technika nie jest nowa, jednak doskonała jakość materiałów, przewyższyła wszystkie próby, które były podejmowane przy ręcznym modelowaniu szczytów górskich. Niepokojący, filmowy klimat spotu buduje także głos lektora - użyczył go bowiem brytyjski aktor Charles Dance, grający postać Tywina Lannistera w serialu "Gra o Tron".

- Spot, który zrealizowaliśmy na potrzeby BBC Sport jest kolejną produkcją przeznaczoną na rynek brytyjski. - mówi Piotr Sikora, prezes Platige Image. - Jest to także kolejna produkcja wykonana na zlecenie domu produkcyjnego Stink.

::

Spot możecie obejrzeć na naszej stronie >>>

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.