Polak twórcą spotu promującego Igrzyska

Brief.pl / Inspiracje

Tomasz Bagiński wyreżyserował wideo dla BBC promujące nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Soczi.

-

Wideo szybko zyskało uznanie ludzi na całym świecie i znalazło się na wielu popularnych serwisach informacyjnych i technologicznych. Bagiński (związany z kierowanym przez siebie studiem Platige Image) stworzył klip we współpracy z firmą Juice, odpowiedzialną za całość produkcji.

Przy produkcji brali też udział między innymi: Michał Misińsk (art director, Juice), Tomasz Dyrdula (CGI Supervisor, Juice) oraz Adam Tunikowski (executive producer, Juice).

Głosu w klipie użyczył brytyjski aktor Charles Dance, grający postać Tywina Lannistera w serialu "Gra o Tron".

 

Przeczytajcie wypowiedzi twórców wideo >>>

::

Jak Wam się podoba?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.