Polak twórcą spotu promującego Igrzyska

Brief.pl / Inspiracje

Tomasz Bagiński wyreżyserował wideo dla BBC promujące nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Soczi.

-

Wideo szybko zyskało uznanie ludzi na całym świecie i znalazło się na wielu popularnych serwisach informacyjnych i technologicznych. Bagiński (związany z kierowanym przez siebie studiem Platige Image) stworzył klip we współpracy z firmą Juice, odpowiedzialną za całość produkcji.

Przy produkcji brali też udział między innymi: Michał Misińsk (art director, Juice), Tomasz Dyrdula (CGI Supervisor, Juice) oraz Adam Tunikowski (executive producer, Juice).

Głosu w klipie użyczył brytyjski aktor Charles Dance, grający postać Tywina Lannistera w serialu "Gra o Tron".

 

Przeczytajcie wypowiedzi twórców wideo >>>

::

Jak Wam się podoba?

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.