Windows i Android na topie w Polsce

Windows i Android na topie w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Systemy operacyjne Microsoftu są wciąż najchętniej używane przez polskich internautów. Android natomiast, tak jak przed rokiem okazał się najpopularniejszym systemem operacyjnym na urządzenia mobilne.

-

Jak pokazuje pomiar ruchu stron WWW, osoby posiadające urządzenia mobilne nadal najczęściej łączą się z siecią za pomocą systemu Android od Google’a. Jest to około 7 proc. ruchu internetowego w Polsce. iOS, dedykowany tabletom i smartfonom firmy Apple  stanowi 2 proc. ruchu internetowego, a Windows Phone zaledwie 0,4 proc.

Jeśli chodzi o połączenia stacjonarne najczęściej wybieranym systemem operacyjnym jest Windows 7, którego zasięg obejmuje aż 47 proc. ruchu internetowego. Na drugim miejscu znalazł się Windows XP (26 proc.), a na trzecim Windows Vista (7 proc.). Jak widać w pierwszej trójce nie ma najnowszej wersji, czyli Windowsa 8.

Źródło: Gemius

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.