Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl

Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl

Brief.pl / Aktualności

13 stycznia br. wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania przez internet wizyt lekarskich w prywatnych gabinetach. Kampania obejmuje działania zarówno w telewizji, jak i w internecie.

-

Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl potrwa 4 tygodnie. Spot telewizyjny emitowany jest w stacjach TVN i TVP oraz kanałach tematycznych TVN i Polsat. W internecie wykorzystywany jest format wideo (w serwisie YouTube). Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki ZnanyLekarz.pl wśród pacjentów i lekarzy. Dodatkowo promuje ona możliwość wygodnego umawiania wizyt lekarskich za pośrednictwem serwisu (dzięki wyszukiwarce znalezienie specjalisty i rezerwacja terminu zajmuje najwyżej kilka minut). Za kreację kampanii odpowiada agencja MarketShare, a za jej zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

ZnanyLekarz.pl jest największym w Polsce serwisem, który umożliwia umawianie wizyt lekarskich online – łącznie pacjenci skorzystali z tej funkcji już 92 tys. razy, a kolejne 100 tys. dodali do swoich kalendarzy online sami lekarze. Jeśli przyjmiemy, że średni koszt wizyty lekarskiej w prywatnym gabinecie wynosi w Polsce 100 zł, to poprzez ZnanyLekarz.pl umówiono wizyty o łącznej wartości 20 mln zł.

Informacje o ZnanyLekarz.pl

ZnanyLekarz.pl to serwis ułatwiający pacjentom znalezienie lekarza i wygodne umówienie wizyty przez internet. Portal należy do grupy DocPlanner.com, która rozwija podobne serwisy w 25 krajach na świecie. W ZnanyLekarz.pl jest obecnie 125 tys. profili lekarzy, a miesięcznie serwis odwiedza ponad 2 mln pacjentów.

znanylekarz.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.