Twierdza Przemyśl laureatem Konkursu EDEN 2013

Twierdza Przemyśl laureatem Konkursu EDEN 2013

Brief for Poland / Aktualności

Dobiegł końca konkurs organizowany przez POT na Najlepszą Europejską Destynację Turystyczną - EDEN. Nagrodę główną otrzymało Miasto turystyczne – Twierdza Przemyśl.

-

Wyróżnieni zostali: Bory Tucholskie, Uroczysko Zaborek – miejsce z duszą, Beskidzka 5 oraz Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdrój.

W tym roku nagradzone zostały miejsca, które stworzyły sprzyjające warunki do korzystania, w pełni z oferty turystycznej, przez osoby z niepełnosprawnością, seniorów i rodziny z dziećmi.

W tym roku Konkurs na Najlepsze Destynacje Turystyczne EDEN odbył się już po raz czwarty. Do tej pory motywem przewodnim była: „Turystyka i obszary chronione”, „Turystyka wodna”, „Rewitalizacja miejsc” a w tym roku „Turystyka dostępna”.

Więcej informacji o konkursie: www.edenpolska.pl.

Źródło: www.pot.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.