Young Creatives

Young Creatives

Brief.pl / Aktualności

Do 24 stycznia trwa rekrutacja do Young Creatives, czyli największego w Polsce projektu dedykowanego młodym pracownikom marketingu i komunikacji, a także studentom. Jako główny cel organizatorzy wyznaczyli nagradzanie i promowanie najlepszych.

-

Uczestnicy, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie będą mogli startować w następujących kategoriah: print, film, cyber, design, PR, clients, media. Ideą Young Creatives jest rozwój i edukacja młodych w Polsce i na świecie. W zeszłorocznej edycji udział wzięli między innymi 180HEARTBEATS+JUNG V. MATT, Saatchi&Saatchi czy Kompania Piwowarska.

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Więcej informacji na stronie: http://www.ktr.org.pl/

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.