Gdańsk wśród 40 najatrakcyjniejszych miejsc na świecie

Gdańsk wśród 40 najatrakcyjniejszych miejsc na świecie

Brief for Poland / Aktualności

Internetowe wydanie brytyjskiego dziennika The Guardian opublikowało TOP 40 najbardziej atrakcyjnych miejsc turystycznych na rok 2014. Na pozycji 31 w rankingu, jako jedyne polskie miasto, znalazł się Gdańsk.

-

The Guardian w swoim rankingu wskazuje miejsca atrakcyjne, wyjątkowe, oferujące ciekawe eventy lub dopiero wchodzące na rynek turystyczny. Wszystkie są zdaniem dziennika „inspirujące i ekscytujące”.

Liderami rankingu są Kapsztad w RPA, francuskie Uzes i amerykańskie Austin w stanie Texas.

Gdańsk został uwzględniony na 31 miejscu. W rankingu nie znalazło się żadne inne polskie miasto. Zdaniem twórców zestawienia w 2014 roku warto odwiedzić Gdańsk z powodu otwarcia Europejskiego Centrum Solidarności. Ale nie tylko. Miasto ma bowiem do zaoferowania wiele innych atrakcji, wśród których The Guardian wymienia kuchnię ze specjałami owoców morza, lokalny browar Brovarnia z jego piwem i kuchnią oraz bliskość sopockiego kurortu.

- Nasze miasto coraz częściej pojawia się w najbardziej prestiżowych rankingach globalnych jako unikalne miejsce, które warto, a nawet trzeba odwiedzić – podkreśla Anna Zbierska, dyrektor biura prezydenta ds. promocji miasta. - Wcześniej byliśmy już zauważani m.in. przez National Geographic, The New York Times czy znany portal podróżniczy Lonely Planet. To dowód, że dołączamy do najwyższej światowej ligi - dodaje Zbierska.

::

Źródło: The Guardian. Gdańsk

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.