Gdańsk wśród 40 najatrakcyjniejszych miejsc na świecie

Gdańsk wśród 40 najatrakcyjniejszych miejsc na świecie

Brief for Poland / Aktualności

Internetowe wydanie brytyjskiego dziennika The Guardian opublikowało TOP 40 najbardziej atrakcyjnych miejsc turystycznych na rok 2014. Na pozycji 31 w rankingu, jako jedyne polskie miasto, znalazł się Gdańsk.

-

The Guardian w swoim rankingu wskazuje miejsca atrakcyjne, wyjątkowe, oferujące ciekawe eventy lub dopiero wchodzące na rynek turystyczny. Wszystkie są zdaniem dziennika „inspirujące i ekscytujące”.

Liderami rankingu są Kapsztad w RPA, francuskie Uzes i amerykańskie Austin w stanie Texas.

Gdańsk został uwzględniony na 31 miejscu. W rankingu nie znalazło się żadne inne polskie miasto. Zdaniem twórców zestawienia w 2014 roku warto odwiedzić Gdańsk z powodu otwarcia Europejskiego Centrum Solidarności. Ale nie tylko. Miasto ma bowiem do zaoferowania wiele innych atrakcji, wśród których The Guardian wymienia kuchnię ze specjałami owoców morza, lokalny browar Brovarnia z jego piwem i kuchnią oraz bliskość sopockiego kurortu.

- Nasze miasto coraz częściej pojawia się w najbardziej prestiżowych rankingach globalnych jako unikalne miejsce, które warto, a nawet trzeba odwiedzić – podkreśla Anna Zbierska, dyrektor biura prezydenta ds. promocji miasta. - Wcześniej byliśmy już zauważani m.in. przez National Geographic, The New York Times czy znany portal podróżniczy Lonely Planet. To dowód, że dołączamy do najwyższej światowej ligi - dodaje Zbierska.

::

Źródło: The Guardian. Gdańsk

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.