Email Marketing Maraton

Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

100 proc. praktycznej wiedzy w 4 godziny - tak najkrócej można opisać Email Marketing Maraton, cykl szkoleń ekspertów GetResponse, które odbędą się w 5 miastach Polski.

-

Email Marketing Maraton to cykl szkoleń odbywających się w pięciu miastach Polski - Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Sopocie i Warszawie. Będą one w całości poświęcone zagadnieniom związanym z email marketingiem.

- Czym ma się różnić nasze szkolenie od innych dostępnych na rynku? Nie będziemy po raz kolejny mówić o tym, ze na stronie warto umieścić formularz zapisu, a newsletter powinien zawierać przycisk “Kup Teraz”. Opowiemy uczestnikom o najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach, dzięki którym ich email marketing nabierze zupełnie nowego znaczenia - mówi Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse.

Program szkoleń został zaplanowany tak, aby nie powielał omawianych już wielokrotnie zagadnień, tylko skupiał się na najnowszych trendach, które będą dominowały w 2014 roku. Dlatego wśród poruszanych tematów znajdują się m.in. mobilny email marketing, segmentacja bazy odbiorców, dostarczalność w czasach “Gmailowych” zakładek, automatyzacja email marketingu.

W gronie prelegentów znajdują się eksperci email marketingu z działu Edukacji GetResponse. Na co dzień współpracują i wspierają w działaniach email marketingowych kluczowych klientów na rynku polskim i międzynarodowym.

Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 4 lutego we Wrocławiu.

Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailmaraton.pl

Patronami szkoleń są: Polskie Stowarzyszenie Marketingu, IAB, Brief, Nowoczesna Firma, Nowy Marketing, Marketer +, SocialPress, Marketing w Praktyce oraz MobileClick.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.