wp - grudzien 2016

Email Marketing Maraton

Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

100 proc. praktycznej wiedzy w 4 godziny - tak najkrócej można opisać Email Marketing Maraton, cykl szkoleń ekspertów GetResponse, które odbędą się w 5 miastach Polski.

-

Email Marketing Maraton to cykl szkoleń odbywających się w pięciu miastach Polski - Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Sopocie i Warszawie. Będą one w całości poświęcone zagadnieniom związanym z email marketingiem.

- Czym ma się różnić nasze szkolenie od innych dostępnych na rynku? Nie będziemy po raz kolejny mówić o tym, ze na stronie warto umieścić formularz zapisu, a newsletter powinien zawierać przycisk “Kup Teraz”. Opowiemy uczestnikom o najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach, dzięki którym ich email marketing nabierze zupełnie nowego znaczenia - mówi Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse.

Program szkoleń został zaplanowany tak, aby nie powielał omawianych już wielokrotnie zagadnień, tylko skupiał się na najnowszych trendach, które będą dominowały w 2014 roku. Dlatego wśród poruszanych tematów znajdują się m.in. mobilny email marketing, segmentacja bazy odbiorców, dostarczalność w czasach “Gmailowych” zakładek, automatyzacja email marketingu.

W gronie prelegentów znajdują się eksperci email marketingu z działu Edukacji GetResponse. Na co dzień współpracują i wspierają w działaniach email marketingowych kluczowych klientów na rynku polskim i międzynarodowym.

Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 4 lutego we Wrocławiu.

Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailmaraton.pl

Patronami szkoleń są: Polskie Stowarzyszenie Marketingu, IAB, Brief, Nowoczesna Firma, Nowy Marketing, Marketer +, SocialPress, Marketing w Praktyce oraz MobileClick.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.