Email Marketing Maraton

Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

100 proc. praktycznej wiedzy w 4 godziny - tak najkrócej można opisać Email Marketing Maraton, cykl szkoleń ekspertów GetResponse, które odbędą się w 5 miastach Polski.

-

Email Marketing Maraton to cykl szkoleń odbywających się w pięciu miastach Polski - Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Sopocie i Warszawie. Będą one w całości poświęcone zagadnieniom związanym z email marketingiem.

- Czym ma się różnić nasze szkolenie od innych dostępnych na rynku? Nie będziemy po raz kolejny mówić o tym, ze na stronie warto umieścić formularz zapisu, a newsletter powinien zawierać przycisk “Kup Teraz”. Opowiemy uczestnikom o najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach, dzięki którym ich email marketing nabierze zupełnie nowego znaczenia - mówi Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse.

Program szkoleń został zaplanowany tak, aby nie powielał omawianych już wielokrotnie zagadnień, tylko skupiał się na najnowszych trendach, które będą dominowały w 2014 roku. Dlatego wśród poruszanych tematów znajdują się m.in. mobilny email marketing, segmentacja bazy odbiorców, dostarczalność w czasach “Gmailowych” zakładek, automatyzacja email marketingu.

W gronie prelegentów znajdują się eksperci email marketingu z działu Edukacji GetResponse. Na co dzień współpracują i wspierają w działaniach email marketingowych kluczowych klientów na rynku polskim i międzynarodowym.

Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 4 lutego we Wrocławiu.

Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailmaraton.pl

Patronami szkoleń są: Polskie Stowarzyszenie Marketingu, IAB, Brief, Nowoczesna Firma, Nowy Marketing, Marketer +, SocialPress, Marketing w Praktyce oraz MobileClick.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.