Email Marketing Maraton

Email Marketing Maraton

Brief.pl / Patronaty

100 proc. praktycznej wiedzy w 4 godziny - tak najkrócej można opisać Email Marketing Maraton, cykl szkoleń ekspertów GetResponse, które odbędą się w 5 miastach Polski.

-

Email Marketing Maraton to cykl szkoleń odbywających się w pięciu miastach Polski - Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Sopocie i Warszawie. Będą one w całości poświęcone zagadnieniom związanym z email marketingiem.

- Czym ma się różnić nasze szkolenie od innych dostępnych na rynku? Nie będziemy po raz kolejny mówić o tym, ze na stronie warto umieścić formularz zapisu, a newsletter powinien zawierać przycisk “Kup Teraz”. Opowiemy uczestnikom o najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach, dzięki którym ich email marketing nabierze zupełnie nowego znaczenia - mówi Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse.

Program szkoleń został zaplanowany tak, aby nie powielał omawianych już wielokrotnie zagadnień, tylko skupiał się na najnowszych trendach, które będą dominowały w 2014 roku. Dlatego wśród poruszanych tematów znajdują się m.in. mobilny email marketing, segmentacja bazy odbiorców, dostarczalność w czasach “Gmailowych” zakładek, automatyzacja email marketingu.

W gronie prelegentów znajdują się eksperci email marketingu z działu Edukacji GetResponse. Na co dzień współpracują i wspierają w działaniach email marketingowych kluczowych klientów na rynku polskim i międzynarodowym.

Pierwsze szkolenie z cyklu odbędzie się już 4 lutego we Wrocławiu.

Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 99 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje przerwy kawowe, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegółowy program, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailmaraton.pl

Patronami szkoleń są: Polskie Stowarzyszenie Marketingu, IAB, Brief, Nowoczesna Firma, Nowy Marketing, Marketer +, SocialPress, Marketing w Praktyce oraz MobileClick.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.