Nowy Dyrektor Kreatywny w John Pitcher

Nowy Dyrektor Kreatywny w John Pitcher

Brief.pl / Aktualności

Do agencji John Pitcher dołączył z nowym rokiem Marcin Muth, który objął stanowisko dy-rektora kreatywnego, zastępując tym samym Andrzeja Jakubczyka.

-

Marcin przez ostatnie 3 lata związany był z agencją Heureka (aktualnie VML Poland), gdzie zajmował stanowisko Creative Group Head’a.

Zadaniem Marcina będzie reorganizacja działu kreacji, ukierunkowana na zmianę systemu pracy i usprawnienie procesu kreatywnego.

- John Pitcher jest agencją, która już pokazała, że potrafi robić kampanie na europejskim poziomie. Jest mi bardzo miło, że mogę do niej dołączyć i sprawić, żeby robiła jeszcze bardziej kreatywne kampanie, które będą przynosiły jeszcze bardziej spektakularne efekty. Jeśli niebo nie spadnie nam na głowy, to, podobnie jak w poprzednich agencjach, w których pracowałem, wzrost będzie duży i łatwo zauważalny - mówi Muth 

- Bardzo się cieszymy, że Marcin dołączył do nas. Mam wrażenie, że od pierwszego spotkania nadajemy na podobnych falach, mamy podobne priorytety, analogicznie rozumiemy reklamę i jej rolę oraz postrzegamy rynek. Ogromne doświadczenie jakie posiada Marcin to dla całej agencji kopalnia wiedzy. Sądzę, że wspólnie uda się je odpowiednio spożytkować, dzięki czemu poziom kreatywny, organizacja pracy czy procedury dotyczące przebiegu procesu kreatywnego zostaną zmodyfikowane tak, aby jeszcze bardziej usprawnić nasze działania - mówi Marek Łapczyński Client Service Director i Wiceprezes Zarządu.

Tagi:

John Pitcher

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.