Nowy Dyrektor Kreatywny w John Pitcher

Nowy Dyrektor Kreatywny w John Pitcher

Brief.pl / Aktualności

Do agencji John Pitcher dołączył z nowym rokiem Marcin Muth, który objął stanowisko dy-rektora kreatywnego, zastępując tym samym Andrzeja Jakubczyka.

-

Marcin przez ostatnie 3 lata związany był z agencją Heureka (aktualnie VML Poland), gdzie zajmował stanowisko Creative Group Head’a.

Zadaniem Marcina będzie reorganizacja działu kreacji, ukierunkowana na zmianę systemu pracy i usprawnienie procesu kreatywnego.

- John Pitcher jest agencją, która już pokazała, że potrafi robić kampanie na europejskim poziomie. Jest mi bardzo miło, że mogę do niej dołączyć i sprawić, żeby robiła jeszcze bardziej kreatywne kampanie, które będą przynosiły jeszcze bardziej spektakularne efekty. Jeśli niebo nie spadnie nam na głowy, to, podobnie jak w poprzednich agencjach, w których pracowałem, wzrost będzie duży i łatwo zauważalny - mówi Muth 

- Bardzo się cieszymy, że Marcin dołączył do nas. Mam wrażenie, że od pierwszego spotkania nadajemy na podobnych falach, mamy podobne priorytety, analogicznie rozumiemy reklamę i jej rolę oraz postrzegamy rynek. Ogromne doświadczenie jakie posiada Marcin to dla całej agencji kopalnia wiedzy. Sądzę, że wspólnie uda się je odpowiednio spożytkować, dzięki czemu poziom kreatywny, organizacja pracy czy procedury dotyczące przebiegu procesu kreatywnego zostaną zmodyfikowane tak, aby jeszcze bardziej usprawnić nasze działania - mówi Marek Łapczyński Client Service Director i Wiceprezes Zarządu.

Tagi:

John Pitcher

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.