Nowy Dyrektor Kreatywny w John Pitcher

Nowy Dyrektor Kreatywny w John Pitcher

Brief.pl / Aktualności

Do agencji John Pitcher dołączył z nowym rokiem Marcin Muth, który objął stanowisko dy-rektora kreatywnego, zastępując tym samym Andrzeja Jakubczyka.

-

Marcin przez ostatnie 3 lata związany był z agencją Heureka (aktualnie VML Poland), gdzie zajmował stanowisko Creative Group Head’a.

Zadaniem Marcina będzie reorganizacja działu kreacji, ukierunkowana na zmianę systemu pracy i usprawnienie procesu kreatywnego.

- John Pitcher jest agencją, która już pokazała, że potrafi robić kampanie na europejskim poziomie. Jest mi bardzo miło, że mogę do niej dołączyć i sprawić, żeby robiła jeszcze bardziej kreatywne kampanie, które będą przynosiły jeszcze bardziej spektakularne efekty. Jeśli niebo nie spadnie nam na głowy, to, podobnie jak w poprzednich agencjach, w których pracowałem, wzrost będzie duży i łatwo zauważalny - mówi Muth 

- Bardzo się cieszymy, że Marcin dołączył do nas. Mam wrażenie, że od pierwszego spotkania nadajemy na podobnych falach, mamy podobne priorytety, analogicznie rozumiemy reklamę i jej rolę oraz postrzegamy rynek. Ogromne doświadczenie jakie posiada Marcin to dla całej agencji kopalnia wiedzy. Sądzę, że wspólnie uda się je odpowiednio spożytkować, dzięki czemu poziom kreatywny, organizacja pracy czy procedury dotyczące przebiegu procesu kreatywnego zostaną zmodyfikowane tak, aby jeszcze bardziej usprawnić nasze działania - mówi Marek Łapczyński Client Service Director i Wiceprezes Zarządu.

Tagi:

John Pitcher

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?