Nowy kanał - TVN24 Biznes i Świat

Nowy kanał - TVN24 Biznes i Świat

Brief.pl / Aktualności

Zastąpił on 1 stycznia tego roku kanał TVN CNBC. Szefem stacji został Adam Pieczyński wraz z Sebastianem Podkościelnym.

-

Jak nazwa wskazuje, TVN24 Biznes i Świat oferuje swoim widzom najświeższe informacje ze świata oraz biznesu. Podczas prezentacji ramówki stacji jej szefowie, jak również redaktorzy, podkreślali wielokrotnie, że wydarzenia z USA, Rosji czy Unii Europejskiej mają bezpośrednie przełożenie na sytuację Polaków.  Dlatego też będą starali się wyjaśniać, na przykład, w jaki sposób ilość dodrukowanych pieniędzy w USA przekłada się na zasobność portfela polskiego konsumenta.

Za redakcję Biznes odpowiedzialny jest Rafał Wojda. Za redakcję Świat natomiast Jacek Stawiski. W sumie przy kanale pracuje 80 osób, z czego 50 to dziennikarze i reporterzy.

Dużą popularnością cieszy się strona kanału, www.tvn24bis.pl, która dziennie notuje ponad 100 tysięcy unikalnych użytkowników.

TVN24 Biznes i Świat ma również swoje profile na Facebooku, Twitterze oraz Google Plus.

 

Studio TVN24 Biznes i Świat

Studio TVN24 Biznes i Świat. Stół czysty - sprawdziliśmy.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.