UPC rozpędza polską gospodarkę

UPC rozpędza polską gospodarkę

Brief.pl / Aktualności

Warszawa, 9. stycznia br: UPC Biznes wspiera dynamiczny rozwój polskiego biznesu. Wczoraj operator udostępnił przedsiębiorcom najszybszy Internet - 300 Mb/s z uploadem 30 Mb/s, a już 22 stycznia rozda nagrody w pierwszej edycji konkursu dla małych firm z globalnymi ambicjami - Think Big. O zwycięstwo walczyć będzie dziesięciu finalistów, których lista została ogłoszona dzisiaj. Autor najbardziej innowacyjnego konceptu zdobędzie nagrodę główną w wysokości 40000 złotych.

-

UPC Biznes dba o rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Konkurs Think Big to kolejny przykład aktywnych działań operatora. Do konkursu dla małych firm z globalnymi aspiracjami Think Big organizator zaprosił firmy, które już aktywnie działają na rynku i funkcjonują w rzeczywistości biznesowej, stwarzając wyjątkową szansę podmiotom spoza kategorii tzw. projektów startupowych. Pierwsza edycja Think Big spotkała się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorców.

Kto na podium?

Do walki o nagrody stanęły firmy z branż: technologicznej, konsultingowej, mediowej, reklamowej i administracji. Przegląd zgłoszeń konkursowych utwierdza w przekonaniu, że miejsce na innowacje można znaleźć wszędzie. Każdy z nominowanych pomysłów wykorzystuje nowoczesne technologie, a to z kolei wskazuje na to, jak ważne są umiejętności cyfrowe do osiągnięcia sukcesu. W ścisłym finale znaleźli się m.in. pomysłodawcy Elektronicznej Giełdy Kwiatowej, twórcy mobilnej aplikacji randkowej, czyli ElimiDate - Flirt Different, Fanshop xTRI.pl dla triatlonistów i pasjonatów sportu oraz IzzyBike, czyli projekt komercjalizacji roweru bez łańcucha. O nagrodę główną walczyć będą także twórcy innowacyjnego narzędzia dla rynku pracy – KINETIZER,Kreator pism procesowych, który pomaga opracować pozwy w indywidualnych sprawach oraz autorki pomysłu na sklep o międzynarodowym zasięgu z polskim designem dla dzieci – Mamabu na eksport . Przed konkursowym jury wystąpią także twórcy Museum Guide, czyli platformy mobilnej, która w wygodny i atrakcyjny wizualnie sposób prezentuje sztukę, Ogólnopolska Sieć Laboratoriów Dziecięcych Junior Odkrywca oraz innowacyjne narzędzie do tworzenia stron internetowych - Windu CMS.

By zdobyć nagrody i zostać zwycięzcą finaliści Think Big mają przed sobą jeszcze tylko jedno zadanie – przekonać do swojego pomysłu konkursowe jury, w którym zasiądą: Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański - współtwórca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Barbara Sielicka - redaktor prowadzący Bankier.pl, Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola - Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą również Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska oraz Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska.

Finał konkursu Think Big

Gala konkursu Think Big zaplanowana na 22 stycznia br. to nie tylko wydarzenie, podczas którego wyłonieni zostaną laureaci pierwszej edycji tego konkursu. To przede wszystkim pełnowymiarowe spotkanie innowatorów, podczas którego odbędą się prelekcje ciekawych osobowości ze świata biznesu i nowych mediów. Podczas Gali Think Big wystąpi m.in. bloger i przedsiębiorca – Artur Kurasiński oraz Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group – Bartłomiej Gola. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję również wziąć udział w ciekawych prezentacjach znanych polskich start-upów.Zwycięzca pierwszej edycji konkursu Think Big otrzyma od UPC Biznes 40 000 zł. Jury zadecyduje też o przyznaniu dwóch nagród w wysokości 10 000 zł. Do finalistów konkursu trafią też nagrody od partnerów konkursu

::

Partnerami konkursu „Think Big” są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, bankier.pl, Święto Kobiet Biznesu, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.