Czwartkowe social media

Czwartkowe social media

Brief.pl / Patronaty

16 stycznia w warszawskim klubie 1500 odbędą się aż trzy imprezy: Czwartek Social Media, MAKERspace oraz Geek Girls Carrots. Będzie można też zobaczyć drukarki 3D w akcji.

-

Na spotkaniu będą miały miejsce wyjątkowe prezentacje dotyczące nowych mediów i technologii. Każdą organizację będzie prezentował jeden prelegent. Dodatkowo, każdy uczestnik będzie mógł zobaczyć na żywo jak działa drukarka 3D.

Czwartki Social Media są serią spotkań, które odbywają się w wybranych miastach Polski. Ich głównym tematem, zgodnie z nazwą, jest branża social media, dzielenie się wiedzą, budowanie nowych relacji, a przede wszystkim dobra zabawa. Uczestnikami spotkań są między innymi pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale także osoby które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży lub są nią żywo zainteresowani.

MAKERspace skupia ludzi poszukujących nowych rozwiązań, tych którzy potrafią działać i są z natury kreatywni. Spotykają się tu osoby z różnych branż, z rozmaitą wiedzą i umiejętnościami. Podczas rozmów i wymian poglądów rodzą się innowacyjne pomysły, koncepty które mogą coś zmienić w naszej rzeczywistości. Spotkania są organizowane w całej Polsce.

Geek Girls Carrots to kobiety, które kochają technologie. Ich misją jest promowanie płci pięknej w branży IT, rozwój zawodowy oraz zwiększenie udziału kobiecego pierwiastka w profesjach związanych z nowymi technologiami. Geek Girls Carrots działają w 13 miastach Polski.

Prelegenci

Julia Szymańska, Social Media Manager z AVAST Software opowie o trzech etapach rozwoju komunikacji firmy w której pracuje, w mediach społecznościowych: o budowaniu społeczności, pracy z fanami i przejściu z poziomu globalnego na lokalny. Szymańska mediami społecznościowymi zajmuje się od czterech lat. Współtworzy strategię komunikacyjną, marketingową i zarządza sieciami społecznościowymi z 4 milionów fanów.

Aleksandra Sitarska z Makerland wypowie się na temat „przygody w świecie hardware”. Sitarska to 20-letnia programistka, która w wieku 15 lat stworzyła swoją pierwszą grę. Dziś prowadzi firmę, która produkuje gry internetowe. Kieruje także jednostką tworzącą produkty mające ułatwić wydawcom publikowanie magazynów na tabletach. Została doceniona przez TechCrunch i uznana za jedną ze 100 najlepszych kobiet technologii w Europie.

::

Magazyn "Brief" jest patronem Czwartkowych Spotkań Social Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.