Czwartkowe social media

Czwartkowe social media

Brief.pl / Patronaty

16 stycznia w warszawskim klubie 1500 odbędą się aż trzy imprezy: Czwartek Social Media, MAKERspace oraz Geek Girls Carrots. Będzie można też zobaczyć drukarki 3D w akcji.

-

Na spotkaniu będą miały miejsce wyjątkowe prezentacje dotyczące nowych mediów i technologii. Każdą organizację będzie prezentował jeden prelegent. Dodatkowo, każdy uczestnik będzie mógł zobaczyć na żywo jak działa drukarka 3D.

Czwartki Social Media są serią spotkań, które odbywają się w wybranych miastach Polski. Ich głównym tematem, zgodnie z nazwą, jest branża social media, dzielenie się wiedzą, budowanie nowych relacji, a przede wszystkim dobra zabawa. Uczestnikami spotkań są między innymi pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale także osoby które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży lub są nią żywo zainteresowani.

MAKERspace skupia ludzi poszukujących nowych rozwiązań, tych którzy potrafią działać i są z natury kreatywni. Spotykają się tu osoby z różnych branż, z rozmaitą wiedzą i umiejętnościami. Podczas rozmów i wymian poglądów rodzą się innowacyjne pomysły, koncepty które mogą coś zmienić w naszej rzeczywistości. Spotkania są organizowane w całej Polsce.

Geek Girls Carrots to kobiety, które kochają technologie. Ich misją jest promowanie płci pięknej w branży IT, rozwój zawodowy oraz zwiększenie udziału kobiecego pierwiastka w profesjach związanych z nowymi technologiami. Geek Girls Carrots działają w 13 miastach Polski.

Prelegenci

Julia Szymańska, Social Media Manager z AVAST Software opowie o trzech etapach rozwoju komunikacji firmy w której pracuje, w mediach społecznościowych: o budowaniu społeczności, pracy z fanami i przejściu z poziomu globalnego na lokalny. Szymańska mediami społecznościowymi zajmuje się od czterech lat. Współtworzy strategię komunikacyjną, marketingową i zarządza sieciami społecznościowymi z 4 milionów fanów.

Aleksandra Sitarska z Makerland wypowie się na temat „przygody w świecie hardware”. Sitarska to 20-letnia programistka, która w wieku 15 lat stworzyła swoją pierwszą grę. Dziś prowadzi firmę, która produkuje gry internetowe. Kieruje także jednostką tworzącą produkty mające ułatwić wydawcom publikowanie magazynów na tabletach. Została doceniona przez TechCrunch i uznana za jedną ze 100 najlepszych kobiet technologii w Europie.

::

Magazyn "Brief" jest patronem Czwartkowych Spotkań Social Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.