wp - grudzien 2016

Czwartkowe social media

Czwartkowe social media

Brief.pl / Patronaty

16 stycznia w warszawskim klubie 1500 odbędą się aż trzy imprezy: Czwartek Social Media, MAKERspace oraz Geek Girls Carrots. Będzie można też zobaczyć drukarki 3D w akcji.

-

Na spotkaniu będą miały miejsce wyjątkowe prezentacje dotyczące nowych mediów i technologii. Każdą organizację będzie prezentował jeden prelegent. Dodatkowo, każdy uczestnik będzie mógł zobaczyć na żywo jak działa drukarka 3D.

Czwartki Social Media są serią spotkań, które odbywają się w wybranych miastach Polski. Ich głównym tematem, zgodnie z nazwą, jest branża social media, dzielenie się wiedzą, budowanie nowych relacji, a przede wszystkim dobra zabawa. Uczestnikami spotkań są między innymi pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale także osoby które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży lub są nią żywo zainteresowani.

MAKERspace skupia ludzi poszukujących nowych rozwiązań, tych którzy potrafią działać i są z natury kreatywni. Spotykają się tu osoby z różnych branż, z rozmaitą wiedzą i umiejętnościami. Podczas rozmów i wymian poglądów rodzą się innowacyjne pomysły, koncepty które mogą coś zmienić w naszej rzeczywistości. Spotkania są organizowane w całej Polsce.

Geek Girls Carrots to kobiety, które kochają technologie. Ich misją jest promowanie płci pięknej w branży IT, rozwój zawodowy oraz zwiększenie udziału kobiecego pierwiastka w profesjach związanych z nowymi technologiami. Geek Girls Carrots działają w 13 miastach Polski.

Prelegenci

Julia Szymańska, Social Media Manager z AVAST Software opowie o trzech etapach rozwoju komunikacji firmy w której pracuje, w mediach społecznościowych: o budowaniu społeczności, pracy z fanami i przejściu z poziomu globalnego na lokalny. Szymańska mediami społecznościowymi zajmuje się od czterech lat. Współtworzy strategię komunikacyjną, marketingową i zarządza sieciami społecznościowymi z 4 milionów fanów.

Aleksandra Sitarska z Makerland wypowie się na temat „przygody w świecie hardware”. Sitarska to 20-letnia programistka, która w wieku 15 lat stworzyła swoją pierwszą grę. Dziś prowadzi firmę, która produkuje gry internetowe. Kieruje także jednostką tworzącą produkty mające ułatwić wydawcom publikowanie magazynów na tabletach. Została doceniona przez TechCrunch i uznana za jedną ze 100 najlepszych kobiet technologii w Europie.

::

Magazyn "Brief" jest patronem Czwartkowych Spotkań Social Media.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.