Wirtualna wycieczka po Wieliczce

Wirtualna wycieczka po Wieliczce

Brief.pl / Inspiracje

Nowa aplikacja "Miners’ Route", stworzona przez agencję GoldenSubmarine, ma dać turystom przedsmak przygody, jaka czeka ich podczas prawdziwej wędrówki po Trasie Górniczej, nowatorskim szlaku Kopalni Soli „Wieliczka”.

-

Aplikację można uruchomić na stacjonarnym komputerze, urządzeniu mobilnym jak i na obu sprzętach jednocześnie. A następnie, nie ruszając się z domu, doświadczyć niezwykłego klimatu solnych podziemi.

Podczas poszukiwania koncepcji, która pozwoli na rozbudzenie jeszcze większego zainteresowania Trasą górniczą, wpadliśmy na nowatorskie połączenie urządzenia mobilnego z komputerem. Wędrując po ekranie monitora, użytkownik jest proszony o wykonanie aktywności na telefonie czy tablecie. Wszystko dzięki systemowi QR kodów, które pozwalają na łatwe zsynchronizowanie urządzeń. – mówi Karolina Gruca, senior account manager w GoldenSubmarine.

Na czym dokładnie polega gra?

Komora po komorze użytkownik poznaje sekrety górniczego rzemiosła mierząc poziom stężenia metanu,  odwadniając rząpie czy właściwie przygotowując przodek strzałowy. W ostatnim zadaniu może nawet ociosać solny kryształ i opublikować go na Facebooku. Na zakończenie całej przygody użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający zdobycie pierwszych szlifów w zawodzie górnika. Każde z wykonywanych zadań posiada dwa aspekty: edukacyjny oraz rozrywkowy. Pojawiające się eduscreeny prezentują pełną wiedzę na temat wykonywanej aktywności.

Aplikacja Miners Route

Aplikacja jest w pełni udźwiękowiona–użytkownikowi na każdym kroku towarzyszy głos lektora, jak również podkład muzyczny oraz rozmaite, klimatyczne pogłosy jak szum wody, skrzypienie drewna, odgłosy kroków. Potęgują one dodatkowo wrażenie „bycia” w Kopalni.

Aplikacja Miners' Route

Aplikacja otrzymała tytuł FWA Mobile of the Day. To czwarte tego typu wyróżnienie dla agencji, w tym drugie dla aplikacji stworzonej na potrzeby wielickiej kopalni.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.