Wirtualna wycieczka po Wieliczce

Wirtualna wycieczka po Wieliczce

Brief.pl / Inspiracje

Nowa aplikacja "Miners’ Route", stworzona przez agencję GoldenSubmarine, ma dać turystom przedsmak przygody, jaka czeka ich podczas prawdziwej wędrówki po Trasie Górniczej, nowatorskim szlaku Kopalni Soli „Wieliczka”.

-

Aplikację można uruchomić na stacjonarnym komputerze, urządzeniu mobilnym jak i na obu sprzętach jednocześnie. A następnie, nie ruszając się z domu, doświadczyć niezwykłego klimatu solnych podziemi.

Podczas poszukiwania koncepcji, która pozwoli na rozbudzenie jeszcze większego zainteresowania Trasą górniczą, wpadliśmy na nowatorskie połączenie urządzenia mobilnego z komputerem. Wędrując po ekranie monitora, użytkownik jest proszony o wykonanie aktywności na telefonie czy tablecie. Wszystko dzięki systemowi QR kodów, które pozwalają na łatwe zsynchronizowanie urządzeń. – mówi Karolina Gruca, senior account manager w GoldenSubmarine.

Na czym dokładnie polega gra?

Komora po komorze użytkownik poznaje sekrety górniczego rzemiosła mierząc poziom stężenia metanu,  odwadniając rząpie czy właściwie przygotowując przodek strzałowy. W ostatnim zadaniu może nawet ociosać solny kryształ i opublikować go na Facebooku. Na zakończenie całej przygody użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający zdobycie pierwszych szlifów w zawodzie górnika. Każde z wykonywanych zadań posiada dwa aspekty: edukacyjny oraz rozrywkowy. Pojawiające się eduscreeny prezentują pełną wiedzę na temat wykonywanej aktywności.

Aplikacja Miners Route

Aplikacja jest w pełni udźwiękowiona–użytkownikowi na każdym kroku towarzyszy głos lektora, jak również podkład muzyczny oraz rozmaite, klimatyczne pogłosy jak szum wody, skrzypienie drewna, odgłosy kroków. Potęgują one dodatkowo wrażenie „bycia” w Kopalni.

Aplikacja Miners' Route

Aplikacja otrzymała tytuł FWA Mobile of the Day. To czwarte tego typu wyróżnienie dla agencji, w tym drugie dla aplikacji stworzonej na potrzeby wielickiej kopalni.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.