Wirtualna wycieczka po Wieliczce

Wirtualna wycieczka po Wieliczce

Brief.pl / Inspiracje

Nowa aplikacja "Miners’ Route", stworzona przez agencję GoldenSubmarine, ma dać turystom przedsmak przygody, jaka czeka ich podczas prawdziwej wędrówki po Trasie Górniczej, nowatorskim szlaku Kopalni Soli „Wieliczka”.

-

Aplikację można uruchomić na stacjonarnym komputerze, urządzeniu mobilnym jak i na obu sprzętach jednocześnie. A następnie, nie ruszając się z domu, doświadczyć niezwykłego klimatu solnych podziemi.

Podczas poszukiwania koncepcji, która pozwoli na rozbudzenie jeszcze większego zainteresowania Trasą górniczą, wpadliśmy na nowatorskie połączenie urządzenia mobilnego z komputerem. Wędrując po ekranie monitora, użytkownik jest proszony o wykonanie aktywności na telefonie czy tablecie. Wszystko dzięki systemowi QR kodów, które pozwalają na łatwe zsynchronizowanie urządzeń. – mówi Karolina Gruca, senior account manager w GoldenSubmarine.

Na czym dokładnie polega gra?

Komora po komorze użytkownik poznaje sekrety górniczego rzemiosła mierząc poziom stężenia metanu,  odwadniając rząpie czy właściwie przygotowując przodek strzałowy. W ostatnim zadaniu może nawet ociosać solny kryształ i opublikować go na Facebooku. Na zakończenie całej przygody użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający zdobycie pierwszych szlifów w zawodzie górnika. Każde z wykonywanych zadań posiada dwa aspekty: edukacyjny oraz rozrywkowy. Pojawiające się eduscreeny prezentują pełną wiedzę na temat wykonywanej aktywności.

Aplikacja Miners Route

Aplikacja jest w pełni udźwiękowiona–użytkownikowi na każdym kroku towarzyszy głos lektora, jak również podkład muzyczny oraz rozmaite, klimatyczne pogłosy jak szum wody, skrzypienie drewna, odgłosy kroków. Potęgują one dodatkowo wrażenie „bycia” w Kopalni.

Aplikacja Miners' Route

Aplikacja otrzymała tytuł FWA Mobile of the Day. To czwarte tego typu wyróżnienie dla agencji, w tym drugie dla aplikacji stworzonej na potrzeby wielickiej kopalni.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.