UX Upgrade - szkolenie responsive web design

UX Upgrade - szkolenie responsive web design

Brief.pl / Patronaty

23 stycznia 2014 r. w Poznaniu odbędzie szkolenie UX Upgrade, którego głównym tematem będzie RWD, czyli responsive web design. Organizatorem UX Upgrade jest poznańska agencja Symetria – jedyny w Polsce przedstawiciel UX Alliance (www.uxalliance.com).

-

Responsive web design zakłada zaprojektowanie jednej wersji serwisu, która elastycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana. W tym przypadku nie ma konieczności tworzenia kilku dedykowanych rozwiązań dla różnych wielkości ekranów (np. desktop, smartfon, tablet etc.).

Szkolenie UX Upgrade będzie składać się z dwóch części - konferencji oraz warsztatów. Pierwsza część zaadresowana jest do szerokiego grona odbiorców - entuzjastów internetu, web designu, nowych technologii. W trakcie pierwszego bloku będzie można się dowiedzieć co to jest RWD, jakie są możliwości i ograniczenia tego podejścia, a przede wszystkim - jak zaprojektować responsywną treść.

Warsztaty skierowane są zaś do przedstawicieli firm, a ich celem jest rozwiązanie rzeczywistych problemów, zgłoszonych przez samych uczestników przed konferencją. Case studies będą bazą do przekazania wiedzy o projektowaniu responsywnych serwisów, przygotowywaniu briefingu do projektowania RWD czy weryfikacji projektów stron responsywnych.

Zapisy na szkolenie odbywają się na oficjalnej stronie tego wydarzenia, uxupgrade.pl. Organizatorem szkoleń UX Upgrade jest agencja Symetria – jedyna polska firma, zrzeszona w ramach UX Alliance (międzynarodowego stowarzyszenia, skupiającego liderów usability na całym świecie).

::

Magazyn "Brief" jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.