UX Upgrade - szkolenie responsive web design

UX Upgrade - szkolenie responsive web design

Brief.pl / Patronaty

23 stycznia 2014 r. w Poznaniu odbędzie szkolenie UX Upgrade, którego głównym tematem będzie RWD, czyli responsive web design. Organizatorem UX Upgrade jest poznańska agencja Symetria – jedyny w Polsce przedstawiciel UX Alliance (www.uxalliance.com).

-

Responsive web design zakłada zaprojektowanie jednej wersji serwisu, która elastycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana. W tym przypadku nie ma konieczności tworzenia kilku dedykowanych rozwiązań dla różnych wielkości ekranów (np. desktop, smartfon, tablet etc.).

Szkolenie UX Upgrade będzie składać się z dwóch części - konferencji oraz warsztatów. Pierwsza część zaadresowana jest do szerokiego grona odbiorców - entuzjastów internetu, web designu, nowych technologii. W trakcie pierwszego bloku będzie można się dowiedzieć co to jest RWD, jakie są możliwości i ograniczenia tego podejścia, a przede wszystkim - jak zaprojektować responsywną treść.

Warsztaty skierowane są zaś do przedstawicieli firm, a ich celem jest rozwiązanie rzeczywistych problemów, zgłoszonych przez samych uczestników przed konferencją. Case studies będą bazą do przekazania wiedzy o projektowaniu responsywnych serwisów, przygotowywaniu briefingu do projektowania RWD czy weryfikacji projektów stron responsywnych.

Zapisy na szkolenie odbywają się na oficjalnej stronie tego wydarzenia, uxupgrade.pl. Organizatorem szkoleń UX Upgrade jest agencja Symetria – jedyna polska firma, zrzeszona w ramach UX Alliance (międzynarodowego stowarzyszenia, skupiającego liderów usability na całym świecie).

::

Magazyn "Brief" jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.