UX Upgrade - szkolenie responsive web design

UX Upgrade - szkolenie responsive web design

Brief.pl / Patronaty

23 stycznia 2014 r. w Poznaniu odbędzie szkolenie UX Upgrade, którego głównym tematem będzie RWD, czyli responsive web design. Organizatorem UX Upgrade jest poznańska agencja Symetria – jedyny w Polsce przedstawiciel UX Alliance (www.uxalliance.com).

-

Responsive web design zakłada zaprojektowanie jednej wersji serwisu, która elastycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana. W tym przypadku nie ma konieczności tworzenia kilku dedykowanych rozwiązań dla różnych wielkości ekranów (np. desktop, smartfon, tablet etc.).

Szkolenie UX Upgrade będzie składać się z dwóch części - konferencji oraz warsztatów. Pierwsza część zaadresowana jest do szerokiego grona odbiorców - entuzjastów internetu, web designu, nowych technologii. W trakcie pierwszego bloku będzie można się dowiedzieć co to jest RWD, jakie są możliwości i ograniczenia tego podejścia, a przede wszystkim - jak zaprojektować responsywną treść.

Warsztaty skierowane są zaś do przedstawicieli firm, a ich celem jest rozwiązanie rzeczywistych problemów, zgłoszonych przez samych uczestników przed konferencją. Case studies będą bazą do przekazania wiedzy o projektowaniu responsywnych serwisów, przygotowywaniu briefingu do projektowania RWD czy weryfikacji projektów stron responsywnych.

Zapisy na szkolenie odbywają się na oficjalnej stronie tego wydarzenia, uxupgrade.pl. Organizatorem szkoleń UX Upgrade jest agencja Symetria – jedyna polska firma, zrzeszona w ramach UX Alliance (międzynarodowego stowarzyszenia, skupiającego liderów usability na całym świecie).

::

Magazyn "Brief" jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?