wp - grudzien 2016

UX Upgrade - szkolenie responsive web design

UX Upgrade - szkolenie responsive web design

Brief.pl / Patronaty

23 stycznia 2014 r. w Poznaniu odbędzie szkolenie UX Upgrade, którego głównym tematem będzie RWD, czyli responsive web design. Organizatorem UX Upgrade jest poznańska agencja Symetria – jedyny w Polsce przedstawiciel UX Alliance (www.uxalliance.com).

-

Responsive web design zakłada zaprojektowanie jednej wersji serwisu, która elastycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana. W tym przypadku nie ma konieczności tworzenia kilku dedykowanych rozwiązań dla różnych wielkości ekranów (np. desktop, smartfon, tablet etc.).

Szkolenie UX Upgrade będzie składać się z dwóch części - konferencji oraz warsztatów. Pierwsza część zaadresowana jest do szerokiego grona odbiorców - entuzjastów internetu, web designu, nowych technologii. W trakcie pierwszego bloku będzie można się dowiedzieć co to jest RWD, jakie są możliwości i ograniczenia tego podejścia, a przede wszystkim - jak zaprojektować responsywną treść.

Warsztaty skierowane są zaś do przedstawicieli firm, a ich celem jest rozwiązanie rzeczywistych problemów, zgłoszonych przez samych uczestników przed konferencją. Case studies będą bazą do przekazania wiedzy o projektowaniu responsywnych serwisów, przygotowywaniu briefingu do projektowania RWD czy weryfikacji projektów stron responsywnych.

Zapisy na szkolenie odbywają się na oficjalnej stronie tego wydarzenia, uxupgrade.pl. Organizatorem szkoleń UX Upgrade jest agencja Symetria – jedyna polska firma, zrzeszona w ramach UX Alliance (międzynarodowego stowarzyszenia, skupiającego liderów usability na całym świecie).

::

Magazyn "Brief" jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.