Tajniki zarządzania danymi i budowania strategii

Tajniki zarządzania danymi i budowania strategii

Brief.pl / Patronaty

Jak strategicznie wykorzystać kluczowe wskaźniki efektywności i potencjał danych, które gromadzi Twoja firma? Które z metod analizy danych i wyciągania z nich kluczowych wniosków są najskuteczniejsze? Jakie możliwości i wyzwania niesie ze sobą BIG DATA? Jak zwiększyć konkurencyjność Twojej organizacji dzięki odpowiedniej strategii, KPI oraz wykorzystaniu danych? Jak spośród surowych danych wydobyć informacje, które będą miały kluczowe znaczenie dla strategii Twojej firmy?

-

Odpowiedzi na te pytania udzielą światowej sławy specjaliści – Malcolm McDonald, Bernard Marr oraz Geoff Burch podczas wyjątkowej konferencji szkoleniowej skierowanej do polskiej kadry menadżerskiej, do prezesów, dyrektorów oraz menadżerów z obszarów marketingu, IT, sprzedaży, hr, business development. Wydarzenie odbędzie się 14 marca 2014 roku w pięciogwiazdkowym  Grange St Paul’s Hotel w Londynie i stanowi doskonałą okazję do networkingu. Wszystkich wykładów wysłuchać będzie można w języku angielskim lub korzystając z usług tłumacza symultanicznego.

Spotkanie rozpocznie się wykładem Malcolma McDonalda – profesora ekonomii, autora branżowych bestsellerów oraz cenionego doradcy. Prof. McDonald przedstawi uczestnikom metody budowania strategii, co stanowić będzie również doskonałe wprowadzenie do kolejnego przemówienia, przygotowanego przez Bernarda Marra – wybitnego praktyka, badacza i konsultanta, współpracującego z takimi organizacjami jak Bank of England, Barclays, BP, DHL, Fujitsu, Gartner. W Grange St Paul’s zaprezentuje jak wykorzystywa

dane w procesie zwiększania efektywności działania organizacji i podejmowanych w niej decyzji. Na zakończenie spotkania Geoff Burch, na co dzień prezenter BBC, opowie jak wykorzystywać dane, by uzyskać przewagę nad konkurencją. W swoim przemówieniu nie zapomni także o poruszeniu roli czynnika ludzkiego w tym procesie.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie londonce.co.uk. Udział w konferencji szkoleniowej wynosi £900 czyli około 4300zł (cena obejmuje zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu Grange St Paul’s oraz wsparcie dedykowanego konsultanta, który pomoże m.in. w bookingu transportu z dowolnego lotniska w Londynie). Przy zakupie większej ilości miejsc, dostępne są atrakcyjne zniżki.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?