Tajniki zarządzania danymi i budowania strategii

Tajniki zarządzania danymi i budowania strategii

Brief.pl / Patronaty

Jak strategicznie wykorzystać kluczowe wskaźniki efektywności i potencjał danych, które gromadzi Twoja firma? Które z metod analizy danych i wyciągania z nich kluczowych wniosków są najskuteczniejsze? Jakie możliwości i wyzwania niesie ze sobą BIG DATA? Jak zwiększyć konkurencyjność Twojej organizacji dzięki odpowiedniej strategii, KPI oraz wykorzystaniu danych? Jak spośród surowych danych wydobyć informacje, które będą miały kluczowe znaczenie dla strategii Twojej firmy?

-

Odpowiedzi na te pytania udzielą światowej sławy specjaliści – Malcolm McDonald, Bernard Marr oraz Geoff Burch podczas wyjątkowej konferencji szkoleniowej skierowanej do polskiej kadry menadżerskiej, do prezesów, dyrektorów oraz menadżerów z obszarów marketingu, IT, sprzedaży, hr, business development. Wydarzenie odbędzie się 14 marca 2014 roku w pięciogwiazdkowym  Grange St Paul’s Hotel w Londynie i stanowi doskonałą okazję do networkingu. Wszystkich wykładów wysłuchać będzie można w języku angielskim lub korzystając z usług tłumacza symultanicznego.

Spotkanie rozpocznie się wykładem Malcolma McDonalda – profesora ekonomii, autora branżowych bestsellerów oraz cenionego doradcy. Prof. McDonald przedstawi uczestnikom metody budowania strategii, co stanowić będzie również doskonałe wprowadzenie do kolejnego przemówienia, przygotowanego przez Bernarda Marra – wybitnego praktyka, badacza i konsultanta, współpracującego z takimi organizacjami jak Bank of England, Barclays, BP, DHL, Fujitsu, Gartner. W Grange St Paul’s zaprezentuje jak wykorzystywa

dane w procesie zwiększania efektywności działania organizacji i podejmowanych w niej decyzji. Na zakończenie spotkania Geoff Burch, na co dzień prezenter BBC, opowie jak wykorzystywać dane, by uzyskać przewagę nad konkurencją. W swoim przemówieniu nie zapomni także o poruszeniu roli czynnika ludzkiego w tym procesie.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie londonce.co.uk. Udział w konferencji szkoleniowej wynosi £900 czyli około 4300zł (cena obejmuje zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu Grange St Paul’s oraz wsparcie dedykowanego konsultanta, który pomoże m.in. w bookingu transportu z dowolnego lotniska w Londynie). Przy zakupie większej ilości miejsc, dostępne są atrakcyjne zniżki.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.