Tajniki zarządzania danymi i budowania strategii

Tajniki zarządzania danymi i budowania strategii

Brief.pl / Patronaty

Jak strategicznie wykorzystać kluczowe wskaźniki efektywności i potencjał danych, które gromadzi Twoja firma? Które z metod analizy danych i wyciągania z nich kluczowych wniosków są najskuteczniejsze? Jakie możliwości i wyzwania niesie ze sobą BIG DATA? Jak zwiększyć konkurencyjność Twojej organizacji dzięki odpowiedniej strategii, KPI oraz wykorzystaniu danych? Jak spośród surowych danych wydobyć informacje, które będą miały kluczowe znaczenie dla strategii Twojej firmy?

-

Odpowiedzi na te pytania udzielą światowej sławy specjaliści – Malcolm McDonald, Bernard Marr oraz Geoff Burch podczas wyjątkowej konferencji szkoleniowej skierowanej do polskiej kadry menadżerskiej, do prezesów, dyrektorów oraz menadżerów z obszarów marketingu, IT, sprzedaży, hr, business development. Wydarzenie odbędzie się 14 marca 2014 roku w pięciogwiazdkowym  Grange St Paul’s Hotel w Londynie i stanowi doskonałą okazję do networkingu. Wszystkich wykładów wysłuchać będzie można w języku angielskim lub korzystając z usług tłumacza symultanicznego.

Spotkanie rozpocznie się wykładem Malcolma McDonalda – profesora ekonomii, autora branżowych bestsellerów oraz cenionego doradcy. Prof. McDonald przedstawi uczestnikom metody budowania strategii, co stanowić będzie również doskonałe wprowadzenie do kolejnego przemówienia, przygotowanego przez Bernarda Marra – wybitnego praktyka, badacza i konsultanta, współpracującego z takimi organizacjami jak Bank of England, Barclays, BP, DHL, Fujitsu, Gartner. W Grange St Paul’s zaprezentuje jak wykorzystywa

dane w procesie zwiększania efektywności działania organizacji i podejmowanych w niej decyzji. Na zakończenie spotkania Geoff Burch, na co dzień prezenter BBC, opowie jak wykorzystywać dane, by uzyskać przewagę nad konkurencją. W swoim przemówieniu nie zapomni także o poruszeniu roli czynnika ludzkiego w tym procesie.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie londonce.co.uk. Udział w konferencji szkoleniowej wynosi £900 czyli około 4300zł (cena obejmuje zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu Grange St Paul’s oraz wsparcie dedykowanego konsultanta, który pomoże m.in. w bookingu transportu z dowolnego lotniska w Londynie). Przy zakupie większej ilości miejsc, dostępne są atrakcyjne zniżki.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?