Zmienia Się!

Zmienia Się!

Brief.pl / Patronaty

Sieć Sensownego Biznesu organizuje Niekonferencję „Zmienia Się!”. Jej celem będzie zebranie innowatorów, którzy wspólnie będą mogli dyskutować na temat zachodzących zmian oraz o zagrożeniach i możliwościach z nimi związanych.

-

Konferencja odbędzie się 11 stycznia w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Tematyka spotkania to zmiany zachodzące w postawach, priorytetach i świadomości ludzi. Będzie mowa również o nowych technologiach, ruchach i innowacjach otwierających nowe możliwości odblokowujące pokłady kreatywności. Odbędzie się też dyskusja na temat trendów i zmieniającym się stylu życia, ruchach społecznych, a także modelach biznesowych – co znaczą dla konkretnego człowieka, firmy, pracownika, konsumenta czy całego społeczeństwa.

Dlaczego Niekonferencja

Jak twierdzą organizatorzy zależy im na włączeniu do dyskusji wszystkich liderów zmian, innowatorów i wszystkich osób chcących aktywnie współtworzyć wspólną rzeczywistość.

„Format Niekonferencji (Unconference) odchodzi od tradycyjnych, odgórnie zorganizowanych, formalnych i drogich konferencji w kierunku otwartego wydarzenia, współtworzenia programu i nieformalnej atmosfery. Celem Niekonferencji jest stworzenie przestrzeni do swobodnej interakcji i dyskusji pomiędzy wszystkimi uczestnikami.”

Więcej informacji na zmieniasie.pl

Magazyn "Brief" jest patronem medialnym wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.