Zmienia Się!

Zmienia Się!

Brief.pl / Patronaty

Sieć Sensownego Biznesu organizuje Niekonferencję „Zmienia Się!”. Jej celem będzie zebranie innowatorów, którzy wspólnie będą mogli dyskutować na temat zachodzących zmian oraz o zagrożeniach i możliwościach z nimi związanych.

-

Konferencja odbędzie się 11 stycznia w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Tematyka spotkania to zmiany zachodzące w postawach, priorytetach i świadomości ludzi. Będzie mowa również o nowych technologiach, ruchach i innowacjach otwierających nowe możliwości odblokowujące pokłady kreatywności. Odbędzie się też dyskusja na temat trendów i zmieniającym się stylu życia, ruchach społecznych, a także modelach biznesowych – co znaczą dla konkretnego człowieka, firmy, pracownika, konsumenta czy całego społeczeństwa.

Dlaczego Niekonferencja

Jak twierdzą organizatorzy zależy im na włączeniu do dyskusji wszystkich liderów zmian, innowatorów i wszystkich osób chcących aktywnie współtworzyć wspólną rzeczywistość.

„Format Niekonferencji (Unconference) odchodzi od tradycyjnych, odgórnie zorganizowanych, formalnych i drogich konferencji w kierunku otwartego wydarzenia, współtworzenia programu i nieformalnej atmosfery. Celem Niekonferencji jest stworzenie przestrzeni do swobodnej interakcji i dyskusji pomiędzy wszystkimi uczestnikami.”

Więcej informacji na zmieniasie.pl

Magazyn "Brief" jest patronem medialnym wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.