Zmienia Się!

Zmienia Się!

Brief.pl / Patronaty

Sieć Sensownego Biznesu organizuje Niekonferencję „Zmienia Się!”. Jej celem będzie zebranie innowatorów, którzy wspólnie będą mogli dyskutować na temat zachodzących zmian oraz o zagrożeniach i możliwościach z nimi związanych.

-

Konferencja odbędzie się 11 stycznia w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Tematyka spotkania to zmiany zachodzące w postawach, priorytetach i świadomości ludzi. Będzie mowa również o nowych technologiach, ruchach i innowacjach otwierających nowe możliwości odblokowujące pokłady kreatywności. Odbędzie się też dyskusja na temat trendów i zmieniającym się stylu życia, ruchach społecznych, a także modelach biznesowych – co znaczą dla konkretnego człowieka, firmy, pracownika, konsumenta czy całego społeczeństwa.

Dlaczego Niekonferencja

Jak twierdzą organizatorzy zależy im na włączeniu do dyskusji wszystkich liderów zmian, innowatorów i wszystkich osób chcących aktywnie współtworzyć wspólną rzeczywistość.

„Format Niekonferencji (Unconference) odchodzi od tradycyjnych, odgórnie zorganizowanych, formalnych i drogich konferencji w kierunku otwartego wydarzenia, współtworzenia programu i nieformalnej atmosfery. Celem Niekonferencji jest stworzenie przestrzeni do swobodnej interakcji i dyskusji pomiędzy wszystkimi uczestnikami.”

Więcej informacji na zmieniasie.pl

Magazyn "Brief" jest patronem medialnym wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.