Nowy Rok na Twitterze

Nowy Rok na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Jak najłatwiej i najszybciej złożyć życzenia noworoczne bardzo dużej liczbie osób? Oczywiście przy pomocy portali społecznościowych.

-

W zeszłym roku, gdy zegar wybił północ w Tokio i Seulu użytkownicy pisali 33 tys. tweetów na sekundę, ustanawiając tym samym rekord. Tegoroczną formą statystyk jest grafika interaktywna, przedstawiająca aktywność użytkowników Twittera podczas nocy sylwestrowej. Podzielona na strefy czasowe, prezentuje życzenia noworoczne w 30 różnych językach oraz czas, kiedy dana fraza była tweetowana najczęściej. Nie zaskakuje fakt, że fraza "szczęśliwego Nowego Roku" była najczęściej wysyłana w formie tweeta gdy zegar wybił północ w naszej strefie czasowej.

Co ciekawe, na GitHubie został również udostępniony kod do grafiki, co oznacza że inni programiści mogą stworzyć podobną mapę, jeśli tylko będą tym zainteresowani. 

Tagi:

Twitter GitHub

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.