Nowy Rok na Twitterze

Nowy Rok na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Jak najłatwiej i najszybciej złożyć życzenia noworoczne bardzo dużej liczbie osób? Oczywiście przy pomocy portali społecznościowych.

-

W zeszłym roku, gdy zegar wybił północ w Tokio i Seulu użytkownicy pisali 33 tys. tweetów na sekundę, ustanawiając tym samym rekord. Tegoroczną formą statystyk jest grafika interaktywna, przedstawiająca aktywność użytkowników Twittera podczas nocy sylwestrowej. Podzielona na strefy czasowe, prezentuje życzenia noworoczne w 30 różnych językach oraz czas, kiedy dana fraza była tweetowana najczęściej. Nie zaskakuje fakt, że fraza "szczęśliwego Nowego Roku" była najczęściej wysyłana w formie tweeta gdy zegar wybił północ w naszej strefie czasowej.

Co ciekawe, na GitHubie został również udostępniony kod do grafiki, co oznacza że inni programiści mogą stworzyć podobną mapę, jeśli tylko będą tym zainteresowani. 

Tagi:

Twitter GitHub

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.