Edycja na Twitterze

Edycja na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Twitter pracuje nad nową funkcją, która pozwoli na edytowanie tweetów po ich opublikowaniu.

-

Po opublikowaniu tweetu funkcja edytuj będzie dostępna przez ograniczony czas. Pracownicy Twittera nadal pracują nad tym, aby czas ten był jak najdłuższy. Funkcja ta pozwoli użytkownikowi na usunięcie słowa, poprawienie literówek albo dodanie jednego lub dwóch nowych słów.

Edycji będzie można dokonać tylko jednorazowo przy każdym tweecie. Po edycji, nowa wersja natychmiastowo pojawi się w strumieniu wiadomości oraz na stronach osób, które udostępniły wpis.

Twitter chce dać użytkownikom szansę na poprawę błędnych wpisów, ale nie na ich całkowitą zmianę. Innymi słowy nie chce, aby zmodyfikowany wpis był zupełnie inny od poprzedniego. Pragnie też uniknąć sytuacji, w której często udostępniany post nagle zmieni swoją treść na reklamę czy promocję.

Podobno Twitter ma zamiar opracować algorytm, którego zdaniem będzie wykrycie czy użytkownik poprawił wpis, czy umieścił w nim zupełnie inne treści. Jednak warto dodać, że nawet najbardziej zaawansowane algorytmy w branży, mogą mieć margines błędu.

Gdy Twitter opracuje w całości funkcję edycji, na początku będzie ona udostępniona do testów tylko wybranym. Najprawdopodobniej będą to organizacje, dziennikarze, media, celebryci i urzędnicy państwowi.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.