wp - grudzien 2016

Edycja na Twitterze

Edycja na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Twitter pracuje nad nową funkcją, która pozwoli na edytowanie tweetów po ich opublikowaniu.

-

Po opublikowaniu tweetu funkcja edytuj będzie dostępna przez ograniczony czas. Pracownicy Twittera nadal pracują nad tym, aby czas ten był jak najdłuższy. Funkcja ta pozwoli użytkownikowi na usunięcie słowa, poprawienie literówek albo dodanie jednego lub dwóch nowych słów.

Edycji będzie można dokonać tylko jednorazowo przy każdym tweecie. Po edycji, nowa wersja natychmiastowo pojawi się w strumieniu wiadomości oraz na stronach osób, które udostępniły wpis.

Twitter chce dać użytkownikom szansę na poprawę błędnych wpisów, ale nie na ich całkowitą zmianę. Innymi słowy nie chce, aby zmodyfikowany wpis był zupełnie inny od poprzedniego. Pragnie też uniknąć sytuacji, w której często udostępniany post nagle zmieni swoją treść na reklamę czy promocję.

Podobno Twitter ma zamiar opracować algorytm, którego zdaniem będzie wykrycie czy użytkownik poprawił wpis, czy umieścił w nim zupełnie inne treści. Jednak warto dodać, że nawet najbardziej zaawansowane algorytmy w branży, mogą mieć margines błędu.

Gdy Twitter opracuje w całości funkcję edycji, na początku będzie ona udostępniona do testów tylko wybranym. Najprawdopodobniej będą to organizacje, dziennikarze, media, celebryci i urzędnicy państwowi.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.