Edycja na Twitterze

Edycja na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Twitter pracuje nad nową funkcją, która pozwoli na edytowanie tweetów po ich opublikowaniu.

-

Po opublikowaniu tweetu funkcja edytuj będzie dostępna przez ograniczony czas. Pracownicy Twittera nadal pracują nad tym, aby czas ten był jak najdłuższy. Funkcja ta pozwoli użytkownikowi na usunięcie słowa, poprawienie literówek albo dodanie jednego lub dwóch nowych słów.

Edycji będzie można dokonać tylko jednorazowo przy każdym tweecie. Po edycji, nowa wersja natychmiastowo pojawi się w strumieniu wiadomości oraz na stronach osób, które udostępniły wpis.

Twitter chce dać użytkownikom szansę na poprawę błędnych wpisów, ale nie na ich całkowitą zmianę. Innymi słowy nie chce, aby zmodyfikowany wpis był zupełnie inny od poprzedniego. Pragnie też uniknąć sytuacji, w której często udostępniany post nagle zmieni swoją treść na reklamę czy promocję.

Podobno Twitter ma zamiar opracować algorytm, którego zdaniem będzie wykrycie czy użytkownik poprawił wpis, czy umieścił w nim zupełnie inne treści. Jednak warto dodać, że nawet najbardziej zaawansowane algorytmy w branży, mogą mieć margines błędu.

Gdy Twitter opracuje w całości funkcję edycji, na początku będzie ona udostępniona do testów tylko wybranym. Najprawdopodobniej będą to organizacje, dziennikarze, media, celebryci i urzędnicy państwowi.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.