Kraft Foods zmienia się w Mondelez

Kraft Foods zmienia się w Mondelez

Brief.pl / Aktualności

29 kwietnia 2013 roku Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma stosuje identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelēz International.

-

Zmiana na Mondelēz International związana jest z międzynarodowym podziałem koncernu Kraft Foods. W październiku 2012 roku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza z nich zachowała nazwę Kraft Foods, druga potrzebowała nowej nazwy. Mondelēz International będzie budował swoja pozycję w kategorii przekąsek.
 
- Mondelez Polska będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak Jacobs, Milka, Delicje, Alpen Gold, Prince Polo, belVita i wielu innych, należących poprzednio do asortymentu Kraft Foods. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International daje nam nowe szanse na rozwój. Dzięki opartemu na zarządzaniu poszczególnymi kategoriami modelu organizacyjnym zyskujemymożliwość wspólnego wypracowywania strategii marketingowych, wprowadzania innowacyjnych produktów, zacieśniania współpracy z ekspertami z centrali oraz innych rynków– mówi Zoltán Novák, prezes zarządu Mondelez Polska
 
Mondelez Polska posiada wszystkie marki wcześniej należące do firmy Kraft Foods Polska, które zachowają swoje dotychczasowe, indywidualne nazwy.
 
- Nie planujemy międzynarodowej kampanii marketingowej ani lokalnych działań reklamowych dedykowanych promocji nowej nazwy firmy. W początkowym okresie skoncentrujemy się na rzetelnym poinformowaniu mediów oraz naszych partnerów biznesowych o rozpoczęciu działalności firmy pod nowym szyldem. W komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej posługujemy się od teraz nie tylko nową nazwą, ale oczywiście także logotypem. Logotyp Mondelēz International, zaprojektowany przez brytyjską agencję Attik, będzie stopniowo wprowadzany na opakowania wszystkich produktów firmy - komentuje Agnieszka Kępińska - Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, rzecznik prasowa Mondelez Polska.

Kraft Foods zmienia się w Mondelez
 
29 kwietnia 2013 roku Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma stosuje identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelēz International.
 
 
Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza dla Kraft Foods Polska szereg korzyści. Spółka przyjęła nową nazwę - Mondelez Polska. Zyskała też kolejne możliwości rozwoju związane ze strategią Mondelēz International, jaką jest skupienie się na kategorii przekąsek i dalsze umacnianie na pozycji lidera w segmencie kawy, ciastek i słodyczy czekoladowych w Polsce.*
 
Od Kraft Foods Inc. do Mondelēz International
 
Zmiana na Mondelēz International związana jest z międzynarodowym podziałem koncernu Kraft Foods. W październiku 2012 roku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza z nich zachowała nazwę Kraft Foods, druga potrzebowała nowej nazwy. Mondelēz International będzie budował swoja pozycję w kategorii przekąsek.
 
- Mondelez Polska będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak Jacobs, Milka, Delicje, Alpen Gold, Prince Polo, belVita i wielu innych, należących poprzednio do asortymentu Kraft Foods. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International daje nam nowe szanse na rozwój. Dzięki opartemu na zarządzaniu poszczególnymi kategoriami modelu organizacyjnym zyskujemymożliwość wspólnego wypracowywania strategii marketingowych, wprowadzania innowacyjnych produktów, zacieśniania współpracy z ekspertami z centrali oraz innych rynków– mówi Zoltán Novák, prezes zarządu Mondelez Polska
 
Mondelez Polska posiada wszystkie marki wcześniej należące do firmy Kraft Foods Polska, które zachowają swoje dotychczasowe, indywidualne nazwy.
 
- Nie planujemy międzynarodowej kampanii marketingowej ani lokalnych działań reklamowych dedykowanych promocji nowej nazwy firmy. W początkowym okresie skoncentrujemy się na rzetelnym poinformowaniu mediów oraz naszych partnerów biznesowych o rozpoczęciu działalności firmy pod nowym szyldem. W komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej posługujemy się od teraz nie tylko nową nazwą, ale oczywiście także logotypem. Logotyp Mondelēz International, zaprojektowany przez brytyjską agencję Attik, będzie stopniowo wprowadzany na opakowania wszystkich produktów firmy - komentuje Agnieszka Kępińska - Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, rzecznik prasowa Mondelez Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.