Kraft Foods zmienia się w Mondelez

Kraft Foods zmienia się w Mondelez

Brief.pl / Aktualności

29 kwietnia 2013 roku Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma stosuje identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelēz International.

-

Zmiana na Mondelēz International związana jest z międzynarodowym podziałem koncernu Kraft Foods. W październiku 2012 roku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza z nich zachowała nazwę Kraft Foods, druga potrzebowała nowej nazwy. Mondelēz International będzie budował swoja pozycję w kategorii przekąsek.
 
- Mondelez Polska będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak Jacobs, Milka, Delicje, Alpen Gold, Prince Polo, belVita i wielu innych, należących poprzednio do asortymentu Kraft Foods. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International daje nam nowe szanse na rozwój. Dzięki opartemu na zarządzaniu poszczególnymi kategoriami modelu organizacyjnym zyskujemymożliwość wspólnego wypracowywania strategii marketingowych, wprowadzania innowacyjnych produktów, zacieśniania współpracy z ekspertami z centrali oraz innych rynków– mówi Zoltán Novák, prezes zarządu Mondelez Polska
 
Mondelez Polska posiada wszystkie marki wcześniej należące do firmy Kraft Foods Polska, które zachowają swoje dotychczasowe, indywidualne nazwy.
 
- Nie planujemy międzynarodowej kampanii marketingowej ani lokalnych działań reklamowych dedykowanych promocji nowej nazwy firmy. W początkowym okresie skoncentrujemy się na rzetelnym poinformowaniu mediów oraz naszych partnerów biznesowych o rozpoczęciu działalności firmy pod nowym szyldem. W komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej posługujemy się od teraz nie tylko nową nazwą, ale oczywiście także logotypem. Logotyp Mondelēz International, zaprojektowany przez brytyjską agencję Attik, będzie stopniowo wprowadzany na opakowania wszystkich produktów firmy - komentuje Agnieszka Kępińska - Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, rzecznik prasowa Mondelez Polska.

Kraft Foods zmienia się w Mondelez
 
29 kwietnia 2013 roku Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma stosuje identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelēz International.
 
 
Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza dla Kraft Foods Polska szereg korzyści. Spółka przyjęła nową nazwę - Mondelez Polska. Zyskała też kolejne możliwości rozwoju związane ze strategią Mondelēz International, jaką jest skupienie się na kategorii przekąsek i dalsze umacnianie na pozycji lidera w segmencie kawy, ciastek i słodyczy czekoladowych w Polsce.*
 
Od Kraft Foods Inc. do Mondelēz International
 
Zmiana na Mondelēz International związana jest z międzynarodowym podziałem koncernu Kraft Foods. W październiku 2012 roku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza z nich zachowała nazwę Kraft Foods, druga potrzebowała nowej nazwy. Mondelēz International będzie budował swoja pozycję w kategorii przekąsek.
 
- Mondelez Polska będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak Jacobs, Milka, Delicje, Alpen Gold, Prince Polo, belVita i wielu innych, należących poprzednio do asortymentu Kraft Foods. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International daje nam nowe szanse na rozwój. Dzięki opartemu na zarządzaniu poszczególnymi kategoriami modelu organizacyjnym zyskujemymożliwość wspólnego wypracowywania strategii marketingowych, wprowadzania innowacyjnych produktów, zacieśniania współpracy z ekspertami z centrali oraz innych rynków– mówi Zoltán Novák, prezes zarządu Mondelez Polska
 
Mondelez Polska posiada wszystkie marki wcześniej należące do firmy Kraft Foods Polska, które zachowają swoje dotychczasowe, indywidualne nazwy.
 
- Nie planujemy międzynarodowej kampanii marketingowej ani lokalnych działań reklamowych dedykowanych promocji nowej nazwy firmy. W początkowym okresie skoncentrujemy się na rzetelnym poinformowaniu mediów oraz naszych partnerów biznesowych o rozpoczęciu działalności firmy pod nowym szyldem. W komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej posługujemy się od teraz nie tylko nową nazwą, ale oczywiście także logotypem. Logotyp Mondelēz International, zaprojektowany przez brytyjską agencję Attik, będzie stopniowo wprowadzany na opakowania wszystkich produktów firmy - komentuje Agnieszka Kępińska - Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, rzecznik prasowa Mondelez Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.