Kraft Foods zmienia się w Mondelez

Kraft Foods zmienia się w Mondelez

Brief.pl / Aktualności

29 kwietnia 2013 roku Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma stosuje identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelēz International.

-

Zmiana na Mondelēz International związana jest z międzynarodowym podziałem koncernu Kraft Foods. W październiku 2012 roku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza z nich zachowała nazwę Kraft Foods, druga potrzebowała nowej nazwy. Mondelēz International będzie budował swoja pozycję w kategorii przekąsek.
 
- Mondelez Polska będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak Jacobs, Milka, Delicje, Alpen Gold, Prince Polo, belVita i wielu innych, należących poprzednio do asortymentu Kraft Foods. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International daje nam nowe szanse na rozwój. Dzięki opartemu na zarządzaniu poszczególnymi kategoriami modelu organizacyjnym zyskujemymożliwość wspólnego wypracowywania strategii marketingowych, wprowadzania innowacyjnych produktów, zacieśniania współpracy z ekspertami z centrali oraz innych rynków– mówi Zoltán Novák, prezes zarządu Mondelez Polska
 
Mondelez Polska posiada wszystkie marki wcześniej należące do firmy Kraft Foods Polska, które zachowają swoje dotychczasowe, indywidualne nazwy.
 
- Nie planujemy międzynarodowej kampanii marketingowej ani lokalnych działań reklamowych dedykowanych promocji nowej nazwy firmy. W początkowym okresie skoncentrujemy się na rzetelnym poinformowaniu mediów oraz naszych partnerów biznesowych o rozpoczęciu działalności firmy pod nowym szyldem. W komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej posługujemy się od teraz nie tylko nową nazwą, ale oczywiście także logotypem. Logotyp Mondelēz International, zaprojektowany przez brytyjską agencję Attik, będzie stopniowo wprowadzany na opakowania wszystkich produktów firmy - komentuje Agnieszka Kępińska - Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, rzecznik prasowa Mondelez Polska.

Kraft Foods zmienia się w Mondelez
 
29 kwietnia 2013 roku Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od tego dnia firma stosuje identyfikację wizualną nowej marki korporacyjnej Mondelēz International.
 
 
Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza dla Kraft Foods Polska szereg korzyści. Spółka przyjęła nową nazwę - Mondelez Polska. Zyskała też kolejne możliwości rozwoju związane ze strategią Mondelēz International, jaką jest skupienie się na kategorii przekąsek i dalsze umacnianie na pozycji lidera w segmencie kawy, ciastek i słodyczy czekoladowych w Polsce.*
 
Od Kraft Foods Inc. do Mondelēz International
 
Zmiana na Mondelēz International związana jest z międzynarodowym podziałem koncernu Kraft Foods. W październiku 2012 roku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza z nich zachowała nazwę Kraft Foods, druga potrzebowała nowej nazwy. Mondelēz International będzie budował swoja pozycję w kategorii przekąsek.
 
- Mondelez Polska będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak Jacobs, Milka, Delicje, Alpen Gold, Prince Polo, belVita i wielu innych, należących poprzednio do asortymentu Kraft Foods. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International daje nam nowe szanse na rozwój. Dzięki opartemu na zarządzaniu poszczególnymi kategoriami modelu organizacyjnym zyskujemymożliwość wspólnego wypracowywania strategii marketingowych, wprowadzania innowacyjnych produktów, zacieśniania współpracy z ekspertami z centrali oraz innych rynków– mówi Zoltán Novák, prezes zarządu Mondelez Polska
 
Mondelez Polska posiada wszystkie marki wcześniej należące do firmy Kraft Foods Polska, które zachowają swoje dotychczasowe, indywidualne nazwy.
 
- Nie planujemy międzynarodowej kampanii marketingowej ani lokalnych działań reklamowych dedykowanych promocji nowej nazwy firmy. W początkowym okresie skoncentrujemy się na rzetelnym poinformowaniu mediów oraz naszych partnerów biznesowych o rozpoczęciu działalności firmy pod nowym szyldem. W komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej posługujemy się od teraz nie tylko nową nazwą, ale oczywiście także logotypem. Logotyp Mondelēz International, zaprojektowany przez brytyjską agencję Attik, będzie stopniowo wprowadzany na opakowania wszystkich produktów firmy - komentuje Agnieszka Kępińska - Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, rzecznik prasowa Mondelez Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.