Facebook 2014

Facebook 2014

Brief.pl / Aktualności

Serwisy społecznościowe wciąż zmieniają się i ewoluują. Niektóre przemiany ułatwiają nam korzystanie z nich, a inne wręcz przeciwnie. W którą stronę podąży Facebook i jak będą wyglądały modyfikacje wprowadzone w 2014 roku?

-

Dla nikogo nie powinno być tajemnicą, że dla Facebook’a oprócz chęci spełniania oczekiwań użytkowników, celem jest pozyskiwanie coraz większych przychodów – co generuje nadchodzące zmiany.

Pierwszą metamorfozą będzie wprowadzenie reklamy wideo w aktualnościach. Oczywiście taką reklamę będzie można bardzo łatwo pominąć, przewijając posty dalej w dół, co spowoduje wyciszenie filmu. Jednak sam fakt samoodtwarzającej się reklamy wideo pewnie szybko stanie się irytujący dla użytkowników Facebook’a. Jeśli portal dalej pójdzie w tym kierunku może spowodować to opuszczenie tego medium społecznościowego przez użytkowników.  

Facebook zapowiedział również zmiany w algorytmie kanału newsów, co oznacza, że system sam będzie wybierał odpowiednie dla nas treści. Wprowadzenie tej innowacji może oznaczać, że na przykład publikowany przez nas post nie będzie widoczny dla wszystkich naszych znajomych bądź obserwujących, a to samo w sobie jest sprzeczne z ideą Facebook’a.

Nowością ma być również gazeta on-line, która ma zawierać informacje dostosowane do zainteresowań użytkownika. Na tej samej podstawie ma także działać tak zwana reklama stargetyzowana. Twórcy Facebook’a mają nadzieję, że dzięki wiadomościom na temat oczekiwań, będą w stanie publikować tylko te reklamy produktów, które faktycznie mogą mieć znaczenie dla użytkownika.

Największym problemem jest to, że dla większości osób Facebook jest przede wszystkim medium, dzięki którym kontaktują się ze swoimi znajomymi, a nie medium reklamowym. Czy takie zmiany spowodują znaczny spadek użytkowników oraz ich przejście do innych mediów społecznościowych, tych wolnych od reklam?

 

źródło: grupa365net 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?