Sam zbudował drukarkę 3D

Sam zbudował drukarkę 3D

Brief.pl / Technologie

Kiedy okazało się, że nie stać go na drukarkę 3D, Shai Schechter sam postanowił skonstruować swój model – taki, który nadal drukowałby modele w trójwymiarze, ale przy znacznie niższych kosztach.

-

W jego szkole, jak sam mówi, znajduje się drukarka laserowa 3D na bazie proszku. Do jednego wydruku z takiej drukarki  zużywa się połowę opakowania specjalnego miału, co kosztuje mniej więcej 250 dolarów za jeden wydruk. Z tego powodu nie jest praktycznie używana, ponieważ jest zbyt droga, a zajęcia związane z drukiem przestały być dostępne w programie nauczania.

W związku z tym Schechter postanowił, wraz z trzema dobrymi znajomymi ,rozpocząć kampanię na Kickstarterze i skonstruować tańszą wersję drukarki dla „mas”. Podczas gdy nowa drukarka MakerBot 3D kosztuje 2000 dolarów, projekt Shai Schechtera – Deltraprintr to 475 dolarów za niezmontowaną wersję, a 685 dolarów za zmontowaną. Drukarka dostępna jest w dwóch rozmiarach 60 cm oraz 75 cm  wysokości.

Deltaprintr wykorzystuje trzy silniki korkowe, które są umieszczone pod akrylową powierzchnią, gdzie drukowane są obiekty. Silniki kontrolują mechanizmy poruszające gorącą końcówką, aby w rezultacie stworzyć obiekty 3D. Ponieważ Deltaprintr nie potrzebuje tak wielu części jak pozostałe drukarki 3D, jej koszta są o wiele mniejsze.

Schechter zapowiada, że wraz ze swoją ekipą ma więcej pomysłów, które planują zrealizować w przyszłym roku. Wszystko po to, aby Deltaprintr był jeszcze lepszy i aby nadal obniżać jego koszt.

 

Źródło: mashable.com/

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.