Złóż sobie komputer!

Brief.pl / Technologie

Kano to najlepszy sposób, aby pokazać Twojemu dziecku, że komputer to nie tylko zabawa. Głównym celem tego zestawu komputerowego jest zachęcenie do programowania i nauka. Ale zanim to nastąpi, trzeba najpierw złożyć komputer.

-

Plan był prosty, stworzyć tani komputer, który każdy będzie w stanie zmontować. Co zatem znajdziemy w pakiecie? Oprócz myszki i klawiatury, na przykład kartę SD, na której znajduje się system operacyjny KANO. Jego celem jest nauczenie dzieci podstaw programowania. Dodatkowo w zestawie znajduje się głośnik, obudowa, okablowanie, zasilacz, moduł wi-fi oraz dodatki niezbędne do personalizacji komputera.

Kurs znajduje się w podręczniku zawartym w zestawie. Składa się z 6 etapów, pierwszy to oczywiście montaż komputera. Nauka programowania opiera się na znanych grach takich jak wąż czy Minecraft.

Kano jest na razie w fazie prototypu. Dzięki zbiórce funduszy na serwisie Kickstarterze na rynek może trafić latem 2014 roku.

A czy Wy podarowalibyście swojemu dziecku taką „zabawkę”?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.