Złóż sobie komputer!

Brief.pl / Technologie

Kano to najlepszy sposób, aby pokazać Twojemu dziecku, że komputer to nie tylko zabawa. Głównym celem tego zestawu komputerowego jest zachęcenie do programowania i nauka. Ale zanim to nastąpi, trzeba najpierw złożyć komputer.

-

Plan był prosty, stworzyć tani komputer, który każdy będzie w stanie zmontować. Co zatem znajdziemy w pakiecie? Oprócz myszki i klawiatury, na przykład kartę SD, na której znajduje się system operacyjny KANO. Jego celem jest nauczenie dzieci podstaw programowania. Dodatkowo w zestawie znajduje się głośnik, obudowa, okablowanie, zasilacz, moduł wi-fi oraz dodatki niezbędne do personalizacji komputera.

Kurs znajduje się w podręczniku zawartym w zestawie. Składa się z 6 etapów, pierwszy to oczywiście montaż komputera. Nauka programowania opiera się na znanych grach takich jak wąż czy Minecraft.

Kano jest na razie w fazie prototypu. Dzięki zbiórce funduszy na serwisie Kickstarterze na rynek może trafić latem 2014 roku.

A czy Wy podarowalibyście swojemu dziecku taką „zabawkę”?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.