Złóż sobie komputer!

Brief.pl / Technologie

Kano to najlepszy sposób, aby pokazać Twojemu dziecku, że komputer to nie tylko zabawa. Głównym celem tego zestawu komputerowego jest zachęcenie do programowania i nauka. Ale zanim to nastąpi, trzeba najpierw złożyć komputer.

-

Plan był prosty, stworzyć tani komputer, który każdy będzie w stanie zmontować. Co zatem znajdziemy w pakiecie? Oprócz myszki i klawiatury, na przykład kartę SD, na której znajduje się system operacyjny KANO. Jego celem jest nauczenie dzieci podstaw programowania. Dodatkowo w zestawie znajduje się głośnik, obudowa, okablowanie, zasilacz, moduł wi-fi oraz dodatki niezbędne do personalizacji komputera.

Kurs znajduje się w podręczniku zawartym w zestawie. Składa się z 6 etapów, pierwszy to oczywiście montaż komputera. Nauka programowania opiera się na znanych grach takich jak wąż czy Minecraft.

Kano jest na razie w fazie prototypu. Dzięki zbiórce funduszy na serwisie Kickstarterze na rynek może trafić latem 2014 roku.

A czy Wy podarowalibyście swojemu dziecku taką „zabawkę”?

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?