Kiedy powstał internet?

Kiedy powstał internet?

Brief.pl / Aktualności

Większość z nas nie wyobraża sobie życia bez internetu, co więcej, najmłodsi użytkownicy nie pamiętają nawet czasów bez obecnego wszędzie Wi-Fi. Jak zatem wyglądały początki życia w sieci?

-

Historia rozpoczęła się na Uniwersytecie Kalifornijskim gdzie 29 października 1969 roku zainstalowano pierwsze węzły sieci Arpanet, którą możemy nazwać przodkiem dzisiejszego internetu. W 1983 roku trafiła ona do uniwersytetów i organizacji naukowych. Z czasem również osoby prywatne zaczęły czerpać z niej korzyści. Do roku 1991 obowiązywał zakaz użytkowania internetu do celów komercyjnych. W grudniu 1990 powstał HTML i pierwsza strona internetowa, a dwa lata później pierwsza przeglądarka WWW.

Początek internetu w Polsce przyjmuje się na rok 1991, kiedy wysłano pierwszego maila z Uniwersytetu Warszawskiego do Kopenhagi. Po uruchomieniu przez Telekomunikację Polską numeru telefonicznego umożliwiającego połączenie z internetem, trafił on do gospodarstw domowych w naszym kraju.

Zobaczmy zatem jakie są wspomnienia współczesnych użytkowników ich pierwszego kontaktu z internetem, publikowane na portalu Twitter.

::

A jak Wy wspominacie swój "pierwszy raz" z internetem? Piszcie w komentarzach!

::

źródło: Twitter 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.